Освітні програми бакалаврату

Постійне посилання на розділhttps://dspace.krok.edu.ua/handle/krok/97

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Документ
    Психологія управління: методичні рекомендації для студентів денної та заочної форм навчання
    (Університет «КРОК», 2024) Никоненко, Олена Вікторівна
    Запропоновані методичні рекомендації спрямовані на реалізацію таких завдань вивчення дисципліни "Психологія управління", як: формування у студентів Знання основ психології управління сприятиме пізнанню студентами психічних явищ і закономірностей, які виникають у тих сферах діяльності, що регулюються принципами управління. Методичні рекомендації містять вступ, мету та завдання дисципліни, інструктивно методичні матеріали, плани лекцій, питання для підготовки до семінарських занять, проблемні завдання з дисципліни для самостійного опрацювання, завдання для практичної роботи студентів, засоби для проведення поточного та підсумкового контролю (комплексна контрольна робота для перевірки знань з дисципліни, питання для проведення поточного контролю, питання для проведення підсумкового контролю), критерії підсумкового оцінювання, а також перелік навчально-методичної літератури та додатки. Дані методичні рекомендації призначені для студентів денної та заочної форм навчання (напряму підготовки "Психологія") і науково-педагогічних працівників вищих навчальних закладів.
  • Ескіз
    Документ
    Практикум із загальної психології: методичні рекомендації для студентів денної та заочної форм навчання
    (Університет «КРОК», 2024) Никоненко, Олена Вікторівна
    Запропоновані методичні рекомендації спрямовані на реалізацію таких завдань вивчення освітнього компонента "Практикум із загальної психології", формування у студентів знання із загальної психології сприятиме пізнанню студентами психічних явищ і закономірностей. Методичні рекомендації містять вступ, мету та завдання освітнього компонента, методичні матеріали, плани лекцій, питання для підготовки до семінарських занять, проблемні завдання з дисципліни для самостійного опрацювання, завдання для практичної роботи студентів, засоби для проведення поточного та підсумкового контролю (комплексна контрольна робота для перевірки знань з дисципліни, питання для проведення поточного контролю, питання для проведення підсумкового контролю), критерії підсумкового оцінювання, а також перелік навчально-методичної літератури та додатки. Ці методичні рекомендації призначені для студентів денної та заочної форм навчання (спеціальності "Психологія") і науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти.
  • Ескіз
    Документ
    Юридична психологія: методичні рекомендації для студентів денної, заочної та дистанційної форм навчання
    (Університет «КРОК», 2024) Склярова, Ганна Олександрівна
    Методичне забезпечення освітнього компоненту “Юридична психологія” включає: - теми, заплановані до розгляду на лекційних заняттях; - питання для підготовки студентів до семінарських занять, або самостійного опрацювання теми; - завдання, які, залежно від виділених годин для вивчення дисципліни, на розсуд викладача, можуть бути запропоновані студентам для самостійного виконання вдома, або використані для опрацювання теми на практичних чи семінарських заняттях; - інструкції та рекомендації щодо виконання студентами індивідуальної роботи; - перелік запитань для підготовки до підсумкового контролю; - список основної та додаткової рекомендованої літератури.
  • Ескіз
    Документ
    Психологія спілкування: методичні рекомендації для студентів денної, заочної та дистанційної форм навчання
    (Університет «КРОК», 2024) Склярова, Ганна Олександрівна
    Методичне забезпечення освітнього компоненту “Психологія спілкування” включає: - теми, заплановані до розгляду на лекційних заняттях; - питання для підготовки студентів до семінарських занять, або самостійного опрацювання теми; - завдання, які, залежно від виділених годин для вивчення дисципліни, на розсуд викладача, можуть бути запропоновані студентам для самостійного виконання вдома, або використані для опрацювання теми на практичних чи семінарських заняттях; - інструкції та рекомендації щодо виконання студентами індивідуальної роботи; - перелік запитань для підготовки до підсумкового контролю; - список основної та додаткової рекомендованої літератури.