Екстремальна та кризова психологія (ОП 053-Б)-2 курс

Постійне посилання на розділhttps://dspace.krok.edu.ua/handle/krok/824

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Психологія управління: методичні рекомендації для студентів денної та заочної форм навчання
    (Університет «КРОК», 2024) Никоненко, Олена Вікторівна
    Запропоновані методичні рекомендації спрямовані на реалізацію таких завдань вивчення дисципліни "Психологія управління", як: формування у студентів Знання основ психології управління сприятиме пізнанню студентами психічних явищ і закономірностей, які виникають у тих сферах діяльності, що регулюються принципами управління. Методичні рекомендації містять вступ, мету та завдання дисципліни, інструктивно методичні матеріали, плани лекцій, питання для підготовки до семінарських занять, проблемні завдання з дисципліни для самостійного опрацювання, завдання для практичної роботи студентів, засоби для проведення поточного та підсумкового контролю (комплексна контрольна робота для перевірки знань з дисципліни, питання для проведення поточного контролю, питання для проведення підсумкового контролю), критерії підсумкового оцінювання, а також перелік навчально-методичної літератури та додатки. Дані методичні рекомендації призначені для студентів денної та заочної форм навчання (напряму підготовки "Психологія") і науково-педагогічних працівників вищих навчальних закладів.
  • Ескіз
    Документ
    Психологія спілкування: методичні рекомендації для студентів денної, заочної та дистанційної форм навчання
    (Університет «КРОК», 2024) Склярова, Ганна Олександрівна
    Методичне забезпечення освітнього компоненту “Психологія спілкування” включає: - теми, заплановані до розгляду на лекційних заняттях; - питання для підготовки студентів до семінарських занять, або самостійного опрацювання теми; - завдання, які, залежно від виділених годин для вивчення дисципліни, на розсуд викладача, можуть бути запропоновані студентам для самостійного виконання вдома, або використані для опрацювання теми на практичних чи семінарських заняттях; - інструкції та рекомендації щодо виконання студентами індивідуальної роботи; - перелік запитань для підготовки до підсумкового контролю; - список основної та додаткової рекомендованої літератури.