Наукова періодика Університету "КРОК"
Постійне посилання на розділhttps://dspace.krok.edu.ua/handle/krok/280
Переглянути
4 результатів
Результати пошуку
Документ Проблема диференціації та індивідуалізації навчання психології в закладах післядипломної педагогічної освіти(Університет "КРОК", 2013) Дубчак, О.Б.У статті розглянуто питання викладання психології в закладах післядипломної педагогічної освіти на засадах диференціації та індивідуалізації. Представлено комплексну програму курсової підготовки з психології для вчителів з урахуванням їх професійних потреб та індивідуальних запитів, яка сприяє безперервному професійному самовдосконаленню й особистісному зростанню.Документ Проблема організації викладення психології на засадах диференціації та індивідуалізації в закладах післядипломної педагогічної освіти(Університет "КРОК", 2014) Дубчак, О.Б.У статті розглянуто організацію курсової підготовки, зокрема навчання психології в закладах післядипломної педагогічної освіти на засадах диференціації та індивідуалізації. Представлено комплексну програму з психології для вчителів, в основі якої лежить безперервний психологічний супровід протягом атестаційного і міжатестаційного періодів. У програмі поєднано як традиційні, так і альтернативні форми роботи, що враховують професійні потреби й індивідуальні запити слухачівДокумент Психологічні проблеми дистанційного навчання в системі післядипломної педагогічної освіти(Університет "КРОК", 2016) Заболоцький, А.Ю.У статті досліджено тенденції психологічних процесів, що відбувалися під час навчання викладачів вищих навчальних закладів за допомогою технологій дистанційного навчання.Документ Програма розвитку психологічної готовності керівників закладів професійно-технічної освіти до маркетингу освітніх послуг(Університет «КРОК», 2019) Казакова, С.В.Статтю присвячено висвітленню особливостей психологічної готовності керівників закладів професійно-технічної освіти до маркетингу освітніх послуг й особливостей її розвитку в умовах післядипломної освіти. Охарактеризовано зміст програми спецкурсу-тренінгу, що спрямований на розвиток психологічної готовності керівників закладів професійної освіти до маркетингової діяльності у процесі очно-дистанційної форми підвищення кваліфікації. Висвітлено результати її апробації, наведено дані про ефективність упровадження програми у процес підвищення кваліфікації керівників закладів професійної освіти