Наукова періодика Університету "КРОК"

Постійне посилання на розділhttps://dspace.krok.edu.ua/handle/krok/280

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Проблема диференціації та індивідуалізації навчання психології в закладах післядипломної педагогічної освіти
    (Університет "КРОК", 2013) Дубчак, О.Б.
    У статті розглянуто питання викладання психології в закладах післядипломної педагогічної освіти на засадах диференціації та індивідуалізації. Представлено комплексну програму курсової підготовки з психології для вчителів з урахуванням їх професійних потреб та індивідуальних запитів, яка сприяє безперервному професійному самовдосконаленню й особистісному зростанню.
  • Ескіз
    Документ
    Проблема організації викладення психології на засадах диференціації та індивідуалізації в закладах післядипломної педагогічної освіти
    (Університет "КРОК", 2014) Дубчак, О.Б.
    У статті розглянуто організацію курсової підготовки, зокрема навчання психології в закладах післядипломної педагогічної освіти на засадах диференціації та індивідуалізації. Представлено комплексну програму з психології для вчителів, в основі якої лежить безперервний психологічний супровід протягом атестаційного і міжатестаційного періодів. У програмі поєднано як традиційні, так і альтернативні форми роботи, що враховують професійні потреби й індивідуальні запити слухачів
  • Ескіз
    Документ
    Психологічні проблеми дистанційного навчання в системі післядипломної педагогічної освіти
    (Університет "КРОК", 2016) Заболоцький, А.Ю.
    У статті досліджено тенденції психологічних процесів, що відбувалися під час навчання викладачів вищих навчальних закладів за допомогою технологій дистанційного навчання.
  • Ескіз
    Документ
    Програма розвитку психологічної готовності керівників закладів професійно-технічної освіти до маркетингу освітніх послуг
    (Університет «КРОК», 2019) Казакова, С.В.
    Статтю присвячено висвітленню особливостей психологічної готовності керівників закладів професійно-технічної освіти до маркетингу освітніх послуг й особливостей її розвитку в умовах післядипломної освіти. Охарактеризовано зміст програми спецкурсу-тренінгу, що спрямований на розвиток психологічної готовності керівників закладів професійної освіти до маркетингової діяльності у процесі очно-дистанційної форми підвищення кваліфікації. Висвітлено результати її апробації, наведено дані про ефективність упровадження програми у процес підвищення кваліфікації керівників закладів професійної освіти