Публікація: Методологічне забезпечення управління інтегрованими маркетинговими комунікаціями в інтернет-середовищі на ринку канцелярських товарів
Вантажиться...
Дата
DOI
http://doi.org/10.32702/2307-2105.2023.12.66
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Анотація
У статті актуалізовано проблематику формування та реалізації методології інтегрованого маркетингу, що включає систему підходів, методів та інструментарію інтегрованих маркетингових комунікацій. Дана система побудована з урахуванням специфіки методичної бази управління, переваг, недоліків, обмежень різних інструментів, включених до системи інтегрованих маркетингових комунікацій в якості елементів, взаємодія яких здатна створити синергетичний ефект та забезпечити підвищення результативності та ефективності взаємодії компанії з клієнтами на певному конкретному ринку, в даному випадку – ринку канцелярських товарів. Узагальнено та структуровано основні концепти, технології, підходи та інструментарій, які застосовуються для виконання комунікаційних функції на підприємствах та є доцільними для застосування в онлайн середовищі ринку канцелярських товарів. Запропоновано комплекс заходів з удосконалення методологічного і технологічного забезпечення управління маркетинговими комунікаціями в інтернет-середовищі.
Опис
Бібліографічний опис
Березюк В.О. Методологічне забезпечення управління інтегрованими маркетинговими комунікаціями в інтернет-середовищі на ринку канцелярських товарів / В. О. Березюк // Ефективна економіка. - 2023. - № 12. - DOI http://doi.org/10.32702/2307-2105.2023.12.66
