Публікація:
Методологічне забезпечення управління інтегрованими маркетинговими комунікаціями в інтернет-середовищі на ринку канцелярських товарів

dc.contributor.authorБерезюк, В.О.
dc.contributor.authorБерезюк, Віталій Олегович
dc.date.accessioned2025-09-25T08:35:08Z
dc.date.issued2023
dc.description.abstractУ статті актуалізовано проблематику формування та реалізації методології інтегрованого маркетингу, що включає систему підходів, методів та інструментарію інтегрованих маркетингових комунікацій. Дана система побудована з урахуванням специфіки методичної бази управління, переваг, недоліків, обмежень різних інструментів, включених до системи інтегрованих маркетингових комунікацій в якості елементів, взаємодія яких здатна створити синергетичний ефект та забезпечити підвищення результативності та ефективності взаємодії компанії з клієнтами на певному конкретному ринку, в даному випадку – ринку канцелярських товарів. Узагальнено та структуровано основні концепти, технології, підходи та інструментарій, які застосовуються для виконання комунікаційних функції на підприємствах та є доцільними для застосування в онлайн середовищі ринку канцелярських товарів. Запропоновано комплекс заходів з удосконалення методологічного і технологічного забезпечення управління маркетинговими комунікаціями в інтернет-середовищі.
dc.identifier.citationБерезюк В.О. Методологічне забезпечення управління інтегрованими маркетинговими комунікаціями в інтернет-середовищі на ринку канцелярських товарів / В. О. Березюк // Ефективна економіка. - 2023. - № 12. - DOI http://doi.org/10.32702/2307-2105.2023.12.66
dc.identifier.doihttp://doi.org/10.32702/2307-2105.2023.12.66
dc.identifier.issn2307-2105
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-9746-7656
dc.identifier.urihttps://dspace.krok.edu.ua/handle/krok/8190
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університет
dc.subjectмаркетингові комунікацій
dc.subjectінтегровані маркетингові комунікації
dc.subjectметодологія
dc.subjectінтернет
dc.subjectінтернет-середовище
dc.subjectринок
dc.subjectканцелярські товари
dc.subjectспецифіка
dc.subjectефективність
dc.titleМетодологічне забезпечення управління інтегрованими маркетинговими комунікаціями в інтернет-середовищі на ринку канцелярських товарів
dc.typeArticle
dspace.entity.typePublication
relation.isAuthorOfPublication3b2b921e-c4ef-4325-9c79-b0928c60875a
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscovery3b2b921e-c4ef-4325-9c79-b0928c60875a

Файли

Контейнер файлів

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Вантажиться...
Ескіз
Назва:
Bereziuk_2023_12.pdf
Розмір:
404.15 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format

Ліцензійна угода

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Вантажиться...
Ескіз
Назва:
license.txt
Розмір:
2.57 KB
Формат:
Item-specific license agreed to upon submission
Опис: