Публікація:
Використання підходів поведінкової економіки в маркетингу ефективності: роль когнітивних упереджень у формуванні результативності управлінських рішень

Вантажиться...
Ескіз

Дата

DOI

https://doi.org/10.60022/2(7)-15S

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Наукова установа "Науково-дослідний центр сталого розвитку"

Дослідницькі проєкти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Стаття присвячена дослідженню впливу когнітивних упереджень на результативність маркетингових рішень. Головний наголос зроблено на тому, як психологічні фактори та поведінкові патерни формують прийняття рішень, окреслюють основні когнітивні упередження. Проаналізовано теоретичні основи поведінкової економіки та визначено ключові когнітивні упередження, що впливають на процес прийняття рішень. Досліджено суть і специфіку маркетингу результативності як напряму цифрового маркетингу, зокрема, визначено його метрики та критерії ефективності. Охарактеризовано наслідки когнітивних упереджень та способи мінімізації їх впливу. Обґрунтовано вірогідні ризики та межі застосування поведінкових підходів. Створено методологічну модель оцінювання впливу когнітивних упереджень на результативність маркетингових рішень. Вироблено практичні рекомендації для маркетологів щодо врахування когнітивних упереджень в плануванні та реалізації кампаній ефективного маркетингу

Опис

Бібліографічний опис

Дьячук І.В., Курей О.А., Симоненко О.І. Використання підходів поведінкової економіки в маркетингу ефективності: роль когнітивних упереджень у формуванні результативності управлінських рішень. Актуальні проблеми сталого розвитку. 2025. № 2(7). С. 130-139. DOI https://doi.org/10.60022/2(7)-15S

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в