International institutions in providing fair competition
Дата
2019
DOI
https://doi.org/10.31732/2707-9155-2019-35-98-113
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Університет «КРОК»
Анотація
This paper seeks to provide a balanced discussion of the issues involved in the conclusion of a framework agreement on competition within the WTO. It argues that the issue is not whether there should be international rules on competition, but what role the WTO should play. The paper shows that bilateral, regional and plurilateral provisions on competition policy are effectively shaping the current agenda and will most likely fi ll any vacuum left should no agreement on competition be reached in the WTO. The current proposals for a framework agreement on competition are found to be relatively modest. They would not require extensive harmonisa-tion of national policies. Obligations on core principles such as transparency, non-discrimination and co-operation seem likely to be limited to the legal (de jure) measures establishing national competition regimes and not extended to ( de facto) implementation of policies, which would be more controversial and costly. Whilst there are likely to requirements to introduce national com-petition regimes and substantive obligations on so called hard-core cartels, there is also a broad measure of support for the fl exible application of WTO disciplines. This fl exibility should limit the obligations and costs imposed on developing countries, at least for the foreseeable future, should competition be included on the WTO agenda. The aim of this paper is to provide a balanced as-sessment of the issues involved in the current policy debate on the inclusion of competition policy provisions in the World Trade Organisation (WTO). The paper discusses the context within which the current debate is taking place. It points out, in particular, that there are already elements of competition policy in a range of WTO agreements. Perhaps more importantly, a growing number of bilateral, regional and plurilateral agreements now address the topic. In other words the topic of international co-operation in competition policy is already on the trade agenda
Ця стаття має на меті забезпечити збалансоване обговорення питань, пов’язаних з укладанням рамкової угоди про конкуренцію в рамках Світової організації торгівлі (надалі – СОТ). У статті стверджується, що питання полягає не в тому, чи повинні існувати міжнародні правила щодо конкуренції, а в тому, яку роль повинна відігравати СОТ. У статті висвітлено, що двосторонні, регіональні та багатосторонні положення щодо конкурентної політики ефективно окреслюють поточний порядок денний і, швидше за все, заповнять будь-який вакуум, якщо не буде досягнуто згоди щодо конкуренції в межах СОТ. Поточні пропозиції щодо рамкової угоди про конкуренцію вважаються відносно амбітними, адже не потребуватимуть широкої гармонізації національної політики. Зобов’язання щодо основних принципів, таких як прозорість, недискримінація та співробітництво, мабуть, обмежуються правовими (де-юре) заходами, що встановлюють національні режими конкуренції, а не поширюються на (де-факто) реалізацію політики, що була б більш суперечливо і дорого. Незважаючи на те, що існує ймовірність запровадження національного режиму конкуренції та істотних зобов’язань щодо так званих жорстких картелів, існують також широкі засоби підтримки гнучкого застосування режимів СОТ. Ця гнучкість повинна обмежувати зобов’язання та витрати, що покладаються на країни, що розвиваються, принаймні на найближче майбутнє, якщо конкуренція буде включена до порядку денного СОТ. Мета даного дослідження – забезпечити збалансований аналіз питань, які є предметом поточної дискусії щодо включення положень політики конкуренції до системи права СОТ. У статті досліджується контекст, в якому відбуваються поточні дебати. Він, зокрема, вказує, що низка угод СОТ вже містить елементи конкурентної політики. Актуальність дослідження посилює те, що ця тема зараз стосується все більшої кількості двосторонніх, регіональних та багатосторонніх угод. Іншими словами, тема міжнародного співробітництва у конкурентній політиці вже стоїть на порядку денному міжнародної торгівлі.
Ця стаття має на меті забезпечити збалансоване обговорення питань, пов’язаних з укладанням рамкової угоди про конкуренцію в рамках Світової організації торгівлі (надалі – СОТ). У статті стверджується, що питання полягає не в тому, чи повинні існувати міжнародні правила щодо конкуренції, а в тому, яку роль повинна відігравати СОТ. У статті висвітлено, що двосторонні, регіональні та багатосторонні положення щодо конкурентної політики ефективно окреслюють поточний порядок денний і, швидше за все, заповнять будь-який вакуум, якщо не буде досягнуто згоди щодо конкуренції в межах СОТ. Поточні пропозиції щодо рамкової угоди про конкуренцію вважаються відносно амбітними, адже не потребуватимуть широкої гармонізації національної політики. Зобов’язання щодо основних принципів, таких як прозорість, недискримінація та співробітництво, мабуть, обмежуються правовими (де-юре) заходами, що встановлюють національні режими конкуренції, а не поширюються на (де-факто) реалізацію політики, що була б більш суперечливо і дорого. Незважаючи на те, що існує ймовірність запровадження національного режиму конкуренції та істотних зобов’язань щодо так званих жорстких картелів, існують також широкі засоби підтримки гнучкого застосування режимів СОТ. Ця гнучкість повинна обмежувати зобов’язання та витрати, що покладаються на країни, що розвиваються, принаймні на найближче майбутнє, якщо конкуренція буде включена до порядку денного СОТ. Мета даного дослідження – забезпечити збалансований аналіз питань, які є предметом поточної дискусії щодо включення положень політики конкуренції до системи права СОТ. У статті досліджується контекст, в якому відбуваються поточні дебати. Він, зокрема, вказує, що низка угод СОТ вже містить елементи конкурентної політики. Актуальність дослідження посилює те, що ця тема зараз стосується все більшої кількості двосторонніх, регіональних та багатосторонніх угод. Іншими словами, тема міжнародного співробітництва у конкурентній політиці вже стоїть на порядку денному міжнародної торгівлі.
Опис
Ключові слова
international institutions, national regime, competition law, antimonopoly legisla-tion, WTO, ‘hard-core’ cartels, міжнародні інституції, національний режим, конкурентне право, антимонопольне законодавство, СОТ, «агресивні картелі»
Бібліографічний опис
Lukianets V.S. International institutions in providing fair competition / V.S. Lukianets // Правничий вісник Університету «КРОК». - 2019. - №. 35. - С. 98-113. - https://doi.org/10.31732/2707-9155-2019-35-98-113