Ціннісні орієнтації особистості як чинник запобігання емоційного вигорання вчителів
Дата
2017
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Університет «КРОК»
Анотація
У статті наголошується на тому, що викладач є однією з найнавантаженіших категорій працівників. Автором проведено дослідження термінальних та інструментальних цінностей учителів старших класів, у яких присутнє емоційне вигорання, та тих, у яких такий синдром відсутній. Встановлено значні відмінності між ціннісними орієнтаціями жінок та чоловіків- учителів. Проведено порівняння особливостей показників сформованості ціннісно-смислової сфери між Я-реальним та Я-ідеальним учителів.
Опис
Ключові слова
вчитель, інструментальні цінності, особистість, синдром емоційного вигорання, термінальні цінності, ціннісні орієнтації, Я-ідеальне, Я-реальне
Бібліографічний опис
Ковалькова Т.О. Ціннісні орієнтації особистості як чинник запобігання емоційного вигорання вчителів / Т.О. Ковалькова // Правничий вісник Університету «КРОК». - 2017. - №. 28. - С. 214-222