Ціннісні орієнтації особистості як чинник запобігання емоційного вигорання вчителів

Ескіз

Дата

2017

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Університет «КРОК»

Анотація

У статті наголошується на тому, що викладач є однією з найнавантаженіших категорій працівників. Автором проведено дослідження термінальних та інструментальних цінностей учителів старших класів, у яких присутнє емоційне вигорання, та тих, у яких такий синдром відсутній. Встановлено значні відмінності між ціннісними орієнтаціями жінок та чоловіків- учителів. Проведено порівняння особливостей показників сформованості ціннісно-смислової сфери між Я-реальним та Я-ідеальним учителів.

Опис

Ключові слова

вчитель, інструментальні цінності, особистість, синдром емоційного вигорання, термінальні цінності, ціннісні орієнтації, Я-ідеальне, Я-реальне

Бібліографічний опис

Ковалькова Т.О. Ціннісні орієнтації особистості як чинник запобігання емоційного вигорання вчителів / Т.О. Ковалькова // Правничий вісник Університету «КРОК». - 2017. - №. 28. - С. 214-222

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced