Регулювання емоцій студентів за допомогою тренінгової роботи методами когнітивної психотерапії
Дата
2017
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Університет «КРОК»
Анотація
У статті здійснено аналіз проведеного зі студентами тренінгу в тематиці когнітивної психотерапії. Зосереджується увага на тому, що емоції і поведінка особистості визначаються
думками людини. Наголошується на тому, що власні переконання студентів, а не зовнішнє се редовище породжують ті або інші емоції. Автором описано основні вправи регулювання емоцій
особистості за допомогою когнітивної психотерапії
Опис
Ключові слова
емоції, когнітивна психотерапія, очікування, переконання, регулювання, тренінг, установки
Бібліографічний опис
Ковалькова Т.О. Регулювання емоцій студентів за допомогою тренінгової роботи методами когнітивної психотерапії/ Т. О. Ковалькова //Правничий вісник Університету «КРОК» .- 2017. - Вип. 28. - С.167-175