Психологія, економіка і культура: онтогенетичний зв’язок та роль у формуванні глобального конкурентного середовища

Ескіз

Дата

2012

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Університет "КРОК"

Анотація

У статті розкривається онтогенетичний механізм трансформації психічних іпостасей у культурні через посередництво економічних та висвітлюється їхня психо-соціальна природа. Представлена логіка розвитку похідних понять психосоціальної категорії «потреби». Показано, що передумовою усунення недосконалої міжнародної конкуренції є усвідомлення вже існуючих у глобальному соціумі стандартів та творення нових.

Опис

Ключові слова

бінарна опозиція, громадська довіра, спонтанна соціолізованість, узагальнена людина, символо-знакові системи, відображена потреба, потенційна вартість, конкурентне середовище

Бібліографічний опис

Одягайло Б.М. Психологія, економіка і культура: онтогенетичний зв’язок та роль у формуванні глобального конкурентного середовища/ Б. М. Одягайло //Правничий вісник Університету «КРОК».-2012.-Вип.13.- С. 232-237

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced