Психологія, економіка і культура: онтогенетичний зв’язок та роль у формуванні глобального конкурентного середовища
Дата
2012
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Університет "КРОК"
Анотація
У статті розкривається онтогенетичний механізм трансформації психічних іпостасей у культурні через посередництво економічних та висвітлюється їхня психо-соціальна природа. Представлена логіка розвитку похідних понять психосоціальної категорії «потреби». Показано, що передумовою усунення недосконалої міжнародної конкуренції є усвідомлення вже існуючих у глобальному соціумі стандартів та творення нових.
Опис
Ключові слова
бінарна опозиція, громадська довіра, спонтанна соціолізованість, узагальнена людина, символо-знакові системи, відображена потреба, потенційна вартість, конкурентне середовище
Бібліографічний опис
Одягайло Б.М. Психологія, економіка і культура: онтогенетичний зв’язок та роль у формуванні глобального конкурентного середовища/ Б. М. Одягайло //Правничий вісник Університету «КРОК».-2012.-Вип.13.- С. 232-237