Інноваційні форми художньої освіти 1920-1930-х рр. у формуванні мистецтва українського авангарду

Вантажиться...
Ескіз

Дата

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Рівненський державний гуманітарний університет Інститут культурології НАМ України

Анотація

Визначено, що традиції стильового плюралізму, започатковані в Українській академії мистецтва, отримали подальший розвиток в діяльності Київського інституту пластичних мистецтв (далі – КІПМ) і Київського художнього інституту (далі – КХІ); виявлено роль цих навчальних закладів як осередків створення теоретичного обґрунтування і методологічної основи авангардних напрямів в українському мистецтві і дизайні. Розглянуто авангардні концепції видатних митців-педагогів, проаналізовано їх навчальні методики і програмні твори. Виявлено вплив професорів, керівників майстерень КІПМ і КХІ на формування творчості їхніх учнів і подальшу реалізацію авангардного мистецтва в різних галузях тогочасного дизайну. Констатовано, що майстри старшого покоління і генерація молодих художників утворили мистецьке середовище, об’єднане спільною ідеологією і прагненнями

Опис

Бібліографічний опис

Інноваційні форми художньої освіти 1920-1930-х рр. у формуванні мистецтва українського авангарду / С. Папета, О. Яремчук, О. Латій, О. Яків'юк, В. Солопов // Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку. - 2025. - № 50. - С. 459-467

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в