Event-маркетинг у формуванні бренду підприємства на ринку туристичної агенції «Ай Тревел»
Вантажиться...
Дата
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Університет «КРОК»
Анотація
Опис
Ключові слова
Бібліографічний опис
Білокриницький О. С., Мала І. Б. Event-маркетинг у формуванні бренду підприємства на ринку туристичної агенції «Ай Тревел». Сучасний менеджмент організації: витоки, реалії та перспективи розвитку: матеріали III-ї наукової конференції (м. Київ, 26 квітня 2023 р.). Київ: Університет «КРОК», 2023. С.103-105
