Кафедра туризму
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.krok.edu.ua/handle/krok/3227
Переглянути
6 результатів
Результати пошуку
Документ Optimization of the practical training of tourism specialists in the conditions of external challenges(Scientific Center of Innovative Research, 2022) Melko, Liudmyla; Uvarova, Ganna; Lytvynova, Tetiana; Mikho, Olena; Мелько, Людмила Федорівна; Міхо, Олена ІванівнаThe modern requirements of employers for university graduates in tourism are constantly changing, but the requirements for the practical orientation of their education remain unchanged. That is why the purpose of the article was to substantiate the ways of optimizing the practical training of tourism specialists in the conditions of external challenges. In the process of the research, the authors used such scientific methods as the analysis of the theoretical foundations and the current state of practical training of students of higher education, the generalization and systematization of the authors' practical experience in the organization of educational and industrial practices in the online format, substantiating the optimal ways of practical training of students in conditions of external threats, as well as the method of pedagogical observation. The study identified and analyzed the problems of practical training of future tourism specialists in Ukraine at the current stage. Ways to optimize practical training in modern conditions of external threats are proposed and substantiated. A system of online events for various types of practices is proposed, examples are given. The conditions for the successful completion of practical training in the process of external threats are identified and argued.Документ Practice-oriented education as a component of professional training of tourism specialists (example of professional disciplines)(Scientific Center of Innovative Research, 2022) Melko, Liudmyla; Uvarova, Ganna; Sokol, Tatiana; Mikho, Olena; Мелько, Людмила Федорівна; Сокол, Тетяна Георгіївна; Міхо, Олена ІванівнаThe article is devoted to practice-oriented training as a component of professional training of tourism specialists. The purpose of the study is to substantiate the importance of practice-oriented training of future tourism specialists using the example of studying professional disciplines, developing a system of practice-oriented activities aimed at the formation of professional competencies in accordance with the standard for specialty 242 "Tourism". In the process of research, the authors used such scientific methods as the analysis and systematization of practical experience in the organization of the educational process, the competence approach, surveys, reflection of the students of higher education and the authors' own pedagogical experience. The research substantiates the importance of practice-oriented training of future tourism specialists, identifies its components, and improves the conceptual and terminological apparatus. The meaningful content of practice-oriented events is offered in accordance with professional competencies and professional educational disciplines. The essence and content of practice-oriented activities are revealed. Emphasis is placed on the problems of implementation of practice-oriented education in modern conditions and the possibilities of its implementation, taking into account offline and online education, are revealed. The conditions for the successful implementation of practice-oriented training are highlighted.Документ Тенденції розвитку операційної діяльності туристичних підприємств в Україні(Університет «КРОК», 2022) Гаврилюк, С.П.; Сокол, Т.Г.; Міхо, О.І.; Хорошенюк, А.П.; Гаврилюк, Світлана Павлівна; Сокол, Тетяна Георгіївна; Міхо, Олена ІванівнаУ статті представлена наукова дискусія щодо тенденцій та проблем розвитку операційної діяльності туристичних підприємств. Мета статті - дослідити теоретичні та практичні засади розвитку операційної діяльності туристичних підприємств та її галузеві особливості, проаналізувати основні тенденції розвитку операційної діяльності туристичних підприємств в Україні. Розглянуто сутність та складові операційної діяльності підприємств туристичної сфери, з’ясовано її галузеві особливості, що визначають характер формування прибутку підприємств даної сфери діяльності. Розглянуто сутність туристичного продукту як предмету операційної діяльності туристичних підприємств, сучасні погляди різних науковців на структуру турпродукту та з’ясовано їх відмінності. Сформовано систему показників, що характеризують обсяги реалізації туристичних послуг. Проведено комплексний аналіз структури туристичного продукту туроператорів України. Охарактеризовано структуру послуг, що входять до складу туристичного продукту. Досліджені вектори розвитку операційної діяльності підприємств на ринку туристичних послуг в Україні на сучасному етапі. Розглянуто показники операційної діяльності різних за типами підприємств виду діяльності 79.1 «діяльність туристичних агентств і туристичних операторів» у динаміці. Визначено проблеми, що виникають при здійсненні операційної діяльності у туристичному бізнесі. Запропоновано заходи активізації операційної діяльності підприємств сфери туризму в Україні, що дозволить істотно збільшити їх соціально-економічний вплив на економіку країни. Наукова новизна статті полягає в узагальнені особливостей операційної діяльності підприємств туристичної сфери з урахуванням галузевої специфіки, проблем розвитку операційної діяльності туристичних підприємств. Методологічною основою дослідження є загальнотеоретичні та специфічні методи, зокрема, метод логічного узагальнення (логіко-діалектичний), метод наукової абстракції, графоаналітичний метод. Періодом дослідження обрано 2010-2020 рр. Розвиток туристичної діяльності та впровадження ефективних форм ведення туристичного бізнесу забезпечить сталий розвиток туризму в Україні. Результати проведеного дослідження можуть бути корисними у практичній роботі туристичних підприємств, які прагнуть підвищити ефективність свого господарювання.Документ Методичні рекомендації з організації та проведення виробничої практики (спеціальність 242 «Туризм», ОПП «Туризм» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти)(Університет «КРОК», 2022) Мелько, Людмила Федорівна; Уварова, Ганна Шевкетівна; Гаврилюк, Світлана Павлівна; Карюк, Вікторія Іванівна; Міхо, Олена Іванівна; Сокол, Тетяна ГеоргіївнаМетодичні рекомендації з організації та проведення виробничої практики призначені для здобувачів вищої освіти 4 курсу спеціальності «Туризм» (освітньо-професійна програма «Туризм», освітній рівень «бакалавр»). У виданні містяться загальні положення щодо проходження виробничої практики студентами спеціальності «Туризм» (ОПП «Туризм), пропонується програма практики, розкривається її мета та завдання, питання організації та керівництва, етапи та зміст, надаються методичні рекомендації щодо проходження практики, підготовки звітної документації, процедура захисту та критерії оцінювання. В кінці представлені додатки, де надаються приклади оформлення титульної сторінки, змісту практики та відповідних таблиць.Документ Методичні рекомендації з організації та проведення практики (спеціальність 242 «Туризм», ОПП «Туризм» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти) 1-3 курс(Університет «КРОК», 2022) Мелько, Людмила Федорівна; Уварова, Ганна Шевкетівна; Гаврилюк, Світлана Павлівна; Литвинова, Тетяна Станіславівна; Міхо, Олена Іванівна; Растворова, Марія ОлександрівнаМетодичні рекомендації з організації та проведення практики призначені для здобувачів вищої освіти 1-3 курсів спеціальності «Туризм» (освітньопрофесійна програма «Туризм», освітній рівень «бакалавр»). У виданні містяться програми з навчальних та виробничої (технологічної) практик: загальні положення щодо проходження практики студентами спеціальності «Туризм» на 1-3 курсах, розкривається мета та завдання практики, питання організації та керівництва, етапи та зміст практики. Надаються методичні рекомендації щодо оформлення звітної документації, а також критерії оцінювання та процедура захисту. У додатках представлені приклади оформлення титульної сторінки, змісту практики та відповідних таблиць. Представлені науково-методичні матеріали є результатом колективної роботи кафедри туризму Університету «КРОК», стейкхолдерів, партнерів, випускників.Документ Стан та перспективи розвитку смарт-туризму: світовий досвід та українські перспективи (на прикладі міста Києва як туристичної дестинації)(Університет «КРОК», 2024) Кара, Олексій; Міхо, Олена Іванівна; Растворова, Марія ОлександрівнаСтаття присвячена аналізу сучасного стану та основних трендів у галузі смарт-туризму з акцентом на вплив цих технологій на розвиток міського туризму. Метою статті є аналіз світового досвіду впровадження смарт-технологій у туризмі та визначення перспектив їхнього застосування для українських туристичних дестинацій, зокрема міста Києва. Методологія дослідження базується на аналізі літературних джерел, статистичних даних та емпіричних спостережень. Результати розкривають потенціал смарт-технологій у покращенні якості туристичних послуг та збільшенні привабливості міста Києва для туристів. У дослідженні висвітлено сутність концепцій «смарт-сіті» та «смарт-туризм». Проаналізовано динаміку показників розвитку туристичної сфери столиці України за 2020-2022 роки, позиції міста в світових рейтингах смарт-міст та документи, що визначають впровадження концепцій «смарт-сіті» та «смарт-туризму» в столиці України. Авторами запропоновано перелік заходів задля посилення позиції міста Києва у цих рейтингах та зокрема розвитку напрямку смарт-туризму в столиці України як туристичній дестинації. Автори досліджують глобальні інновації та технологічні рішення, що сприяють ефективному туристичному менеджменту, і адаптації цих підходів у контексті України, з особливим фокусом на Київ. Розглядаються потенціал і виклики, пов'язані з імплементацією смарт-технологій у сфері туризму, які можуть підвищити привабливість Києва як туристичної дестинації. Стаття надає стратегічні рекомендації для розвитку смарт-туризму в Україні, виходячи з аналізу світових кращих практик та місцевих специфік. Дослідження вказує на необхідність подальших наукових досліджень у сфері смарт-туризму для вдосконалення інфраструктури та залучення більшої кількості туристів до міста. Розробка стратегій, які включають смарт-технології в туризмі, може стати ключовим фактором залучення туристів та підвищення конкурентоспроможності туристичних дестинацій на міжнародному рівні.