Кафедра туризму

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.krok.edu.ua/handle/krok/3227

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Інноваційні способи і форми екскурсійної діяльності на ринку туристичних послуг України
    (Університет «КРОК», 2017) Сокол, Т.Г.; Плиска , І. І.; Сокол, Тетяна Георгіївна
    Стаття присвячена проблемам використання інноваційних способів екскурсійної діяльності та форм проведення екскурсій як змістовного шляху гармонізації особистості, її духовного зростання в новій демократичній Україні. Екскурсія розглядається також як окремий продукт, як соціально-культурна послуга із задоволення духовних, інтелектуальних потреб споживача, що може стати засобом розширення асортимен ту національної туристичної пропозиції як на внутрішньому, так і на міжнародному ринку туристичних послуг
  • Ескіз
    Документ
    Тенденції розвитку операційної діяльності туристичних підприємств в Україні
    (Університет «КРОК», 2022) Гаврилюк, С.П.; Сокол, Т.Г.; Міхо, О.І.; Хорошенюк, А.П.; Гаврилюк, Світлана Павлівна; Сокол, Тетяна Георгіївна; Міхо, Олена Іванівна
    У статті представлена наукова дискусія щодо тенденцій та проблем розвитку операційної діяльності туристичних підприємств. Мета статті - дослідити теоретичні та практичні засади розвитку операційної діяльності туристичних підприємств та її галузеві особливості, проаналізувати основні тенденції розвитку операційної діяльності туристичних підприємств в Україні. Розглянуто сутність та складові операційної діяльності підприємств туристичної сфери, з’ясовано її галузеві особливості, що визначають характер формування прибутку підприємств даної сфери діяльності. Розглянуто сутність туристичного продукту як предмету операційної діяльності туристичних підприємств, сучасні погляди різних науковців на структуру турпродукту та з’ясовано їх відмінності. Сформовано систему показників, що характеризують обсяги реалізації туристичних послуг. Проведено комплексний аналіз структури туристичного продукту туроператорів України. Охарактеризовано структуру послуг, що входять до складу туристичного продукту. Досліджені вектори розвитку операційної діяльності підприємств на ринку туристичних послуг в Україні на сучасному етапі. Розглянуто показники операційної діяльності різних за типами підприємств виду діяльності 79.1 «діяльність туристичних агентств і туристичних операторів» у динаміці. Визначено проблеми, що виникають при здійсненні операційної діяльності у туристичному бізнесі. Запропоновано заходи активізації операційної діяльності підприємств сфери туризму в Україні, що дозволить істотно збільшити їх соціально-економічний вплив на економіку країни. Наукова новизна статті полягає в узагальнені особливостей операційної діяльності підприємств туристичної сфери з урахуванням галузевої специфіки, проблем розвитку операційної діяльності туристичних підприємств. Методологічною основою дослідження є загальнотеоретичні та специфічні методи, зокрема, метод логічного узагальнення (логіко-діалектичний), метод наукової абстракції, графоаналітичний метод. Періодом дослідження обрано 2010-2020 рр. Розвиток туристичної діяльності та впровадження ефективних форм ведення туристичного бізнесу забезпечить сталий розвиток туризму в Україні. Результати проведеного дослідження можуть бути корисними у практичній роботі туристичних підприємств, які прагнуть підвищити ефективність свого господарювання.