Кафедра туризму

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.krok.edu.ua/handle/krok/3227

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Особливості ресторанного маркетингу в Україні
    (Університет «КРОК», 2017) Гаврилюк, С.П.; Гаврилюк, Світлана Павлівна
    У статті проаналізовано результати діяльності закладів ресторанного господарства України. Досліджено особливості ресторанного маркетингу. Здійснено теоретичний огляд поглядів науковців. Розвинуто підходи щодо формування комплексу маркетингу, що дозволило обґрунтувати його оптимальну структуру для ресторанного господарства. Запропонована модель комплексу маркетингу з модифікованою конфігурацією «5Р + 1С».