Кафедра туризму
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.krok.edu.ua/handle/krok/3227
Переглянути
7 результатів
Результати пошуку
Документ Нішевий туризм як чинник активізації регіонального туризму в Україні(Університет «КРОК», 2021) Уварова, Г.Ш.; Мелько, Л.Ф.; Уварова, Ганна Шевкетівна; Мелько, Людмила ФедорівнаСтаття присвячена дослідженню проблеми активізації регіонального туризму шляхом розвитку нішевого туризму. Метою даного дослідження є визначення можливостей розвитку в регіонах України нішевого туризму на основі існуючого рекреаційно-туристичного потенціалу та креативної індустрії за для активізації внутрішнього туристичного потоку і зміцнення економічних позицій регіонального туризму. В результаті аналізу наявних методологічних підходів щодо трактування сутності нішевого туризму, його визначено як інноваційну форму туризму, спрямовану на задоволення специфічних потреб і бажань відносно сталої групи туристів, що формують певний цільовий сегмент туристичного ринку - «ринкову нішу», достатню для створення окремого туристичного продукту. Встановлено, що важливу роль в реалізації такої туристичної діяльності відіграють особливості рекреаційно-туристичного потенціалу певної території (дестинації), її населення, орієнтованого на туристів з особливими туристичними інтересами і потребами, а також рівень розвитку інфраструктури та креативної індустрії. Серед важливих особливостей нішевого туризму визначено: тісний взаємозв’язок між попитом і пропозицією на мікрорівні, наявність численних варіацій нішевого туристичного продукту, які виникають на основі диференціації традиційних масових видів туризму. Важливою рисою нішевого туризму є можливості його реалізація на регіональному рівні країни, тобто перенесення акцентів з макрорівня на мезо- і мікрорівень. Здійснено аналіз можливостей та проблем розвитку нішевого туризму в трьох групах регіонів України. Визначено систему маркетингових заходів за для його просування та активізації регіонального туристичного потоку. Використання пропозицій щодо розвитку нішевого туризму дозволить забезпечити активізацію регіонального туризму, захистити інтереси суб’єктів туристичного бізнесу у складних сучасних умовах коронакризи, підвищити ефективність та конкурентоспроможність регіонального туризму в Україні.Документ Методичні рекомендації з організації та проведення виробничої практики (спеціальність 242 «Туризм», ОПП «Туризм» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти)(Університет «КРОК», 2022) Мелько, Людмила Федорівна; Уварова, Ганна Шевкетівна; Гаврилюк, Світлана Павлівна; Карюк, Вікторія Іванівна; Міхо, Олена Іванівна; Сокол, Тетяна ГеоргіївнаМетодичні рекомендації з організації та проведення виробничої практики призначені для здобувачів вищої освіти 4 курсу спеціальності «Туризм» (освітньо-професійна програма «Туризм», освітній рівень «бакалавр»). У виданні містяться загальні положення щодо проходження виробничої практики студентами спеціальності «Туризм» (ОПП «Туризм), пропонується програма практики, розкривається її мета та завдання, питання організації та керівництва, етапи та зміст, надаються методичні рекомендації щодо проходження практики, підготовки звітної документації, процедура захисту та критерії оцінювання. В кінці представлені додатки, де надаються приклади оформлення титульної сторінки, змісту практики та відповідних таблиць.Документ Методичні рекомендації до виконання і захисту кваліфікаційної роботи (спеціальність 242 «Туризм», ОПП «Туризм» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти)(Університет «КРОК», 2022) Мелько, Людмила Федорівна; Уварова, Ганна Шевкетівна; Гаврилюк, Світлана Павлівна; Карюк, Вікторія Іванівна; Козійчук, Оксана ГригорівнаМетодичні рекомендації до виконання і захисту кваліфікаційної роботи призначені для здобувачів вищої освіти 4 курсу спеціальності «Туризм» (освітньо-професійна програма «Туризм», освітній рівень «бакалавр»). У виданні містяться: загальні положення щодо написання кваліфікаційної роботи, завдання та її місце в системі фахової підготовки, етапи виконання кваліфікаційної роботи, склад та зміст, вимоги до оформлення, підготовка до захисту і захист, критерії оцінювання. В кінці представлені додатки, де надаються приклади оформлення титульної сторінки, завдання, оформлення ілюстративних матеріалів тощо. Представлені науково-методичні матеріали є результатом колективної діяльності кафедри туризму Університету «КРОК».Документ Методичні рекомендації щодо виконання курсових робіт (спеціальність 242 «Туризм», ОПП «Туризм» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти)(Університет «КРОК», 2022) Мелько, Людмила Федорівна; Уварова, Ганна Шевкетівна; Гаврилюк, Світлана ПавлівнаМетодичні рекомендації щодо виконання курсових робіт призначені для здобувачів вищої освіти 2-3 курсів спеціальності «Туризм» (освітньо-професійна програма «Туризм», освітній рівень «Бакалавр»). У рекомендації включені загальні положення щодо виконання курсової роботи, розкривається структура, даються поради до написання розділів, організації дослідження та оформлення курсової роботи. Звертається увага на критерії оцінювання і процедуру захисту курсової роботи. В додатках, розміщених в кінці методичних рекомендацій, надаються приклади тем, зразок оформлення титульної сторінки та заяви. Представлені навчально-методичні матеріали є результатом колективної діяльності кафедри туризму Університету «КРОК».Документ Методичні рекомендації з організації та проведення практики (спеціальність 242 «Туризм», ОПП «Туризм» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти) 1-3 курс(Університет «КРОК», 2022) Мелько, Людмила Федорівна; Уварова, Ганна Шевкетівна; Гаврилюк, Світлана Павлівна; Литвинова, Тетяна Станіславівна; Міхо, Олена Іванівна; Растворова, Марія ОлександрівнаМетодичні рекомендації з організації та проведення практики призначені для здобувачів вищої освіти 1-3 курсів спеціальності «Туризм» (освітньопрофесійна програма «Туризм», освітній рівень «бакалавр»). У виданні містяться програми з навчальних та виробничої (технологічної) практик: загальні положення щодо проходження практики студентами спеціальності «Туризм» на 1-3 курсах, розкривається мета та завдання практики, питання організації та керівництва, етапи та зміст практики. Надаються методичні рекомендації щодо оформлення звітної документації, а також критерії оцінювання та процедура захисту. У додатках представлені приклади оформлення титульної сторінки, змісту практики та відповідних таблиць. Представлені науково-методичні матеріали є результатом колективної роботи кафедри туризму Університету «КРОК», стейкхолдерів, партнерів, випускників.Документ Implementation of the model of innovative tourist product in Ukraine: financial and economic aspects(FINTECHALLIANCE LLC, 2021) Havryliuk, S.; Melko, L.; Uvarova, G.; Karyuk, V.; Mihus, I.; Гаврилюк, Світлана Павлівна; Мелько, Людмила Федорівна; Уварова, Ганна Шевкетівна; Карюк, Вікторія Іванівна; Мігус, Ірина ПетрівнаThe article presents a scientific discussion on trends and prospects for product innovation in the tourism business. The main objective of the study is to substantiate the nature and role of innovative tourism products in improving the efficiency of economic and product activities of tourism enterprises, the need for their implementation in tourism at its present stage in Ukraine. Analysis of literature sources and existing approaches to solving the problem of implementation of innovative products by tourism enterprises allowed us to formulate conceptual tools in this area, taking into account industry specifics, to characterize the types of product innovations of tourism enterprises. The topicality of solving this scientific problem boils down to the fact that in conditions of competition, the development of tourism business is ensured primarily by the use of product innovations by tourism enterprises, the introduction of effective ways to implement priority areas of innovation. The study of the problem of implementation of innovative tourist products in the practical activities of enterprises is carried out in the following logical sequence: the subject matter and types of innovative tourist products have been analysed, the main prerequisites for their implementation in the activities of enterprises have been defined; the main trends in the development of innovations in the tourism business of Ukraine, in particular, new tourism products and innovative approaches used to retain regular customers and attract new ones in a competitive environment; an optimal model of implementation of innovative tourist products has been developed. The methodological tools of the conducted study were general theoretical and specific methods, in particular, logical and dialectical, graphoanalytical method, method of scientific abstraction, systemic and integrated approaches. The study covered the period of 2010—2019. The object of research is an innovative tourist product that allowed implementation of its model taking into account the effect of external and internal environment.The article presents the results of empirical analysis of the main trends in the development of innovation at the present stage of development of the tourism business in Ukraine. In addition, there are reasons that inhibit innovation in tourism, which must be taken into account for the development and implementation of innovative tourist products.The study theoretically proves and supports that the development of innovative activities and the introduction of innovative tourist products provide tourism enterprises with competitive advantages. The results of the study can be useful in the practical work of travel agencies that seek to create a portfolio of innovative products and increase the efficiency of their activities.Документ Туристичне країнознавство(Університет «КРОК», 2022) Уварова, Ганна Шевкетівна; Мелько, Людмила ФедорівнаПосібник містить загальні відомості про витоки туристичного країнознавства, особливості і тенденції розвитку туризму в макрорегіонах світу, а також акцентує увагу на програмі туристичного дослідження країни. Основний зміст посібника присвячений характеристиці країни світу за туристичним макрорегіонами із зазначенням чинників, що впливають на розвиток туризму, туристичних ресурсів, стану і тенденцій розвитку туризму, а також аналізу видів туризму, центрів та туристичних районів в країнах світу, основних турів до країн з України. Для здобувачів вищої освіти спеціальність «Туризм», учнів профільних класів, а також для фахівців туристичної сфери, які займаються туристичною аналітикою та проблемами туристичного країнознавства.