Кафедра туризму
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.krok.edu.ua/handle/krok/3227
Переглянути
27 результатів
Результати пошуку
Документ Аналіз стану інноваційного розвитку авіабудівних підприємств України(Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Видавничо-поліграфічний центр «Київський університет»., 2020) Карюк, В.І.; Карюк, Вікторія ІванівнаУ статті визначено сутність та основні підходи до поняття «інновація», сформовано авторське поняття інноваційного розвитку підприємства; у процесі дослідження специфіки функціонування авіапромислового сектору України розглянуто і проаналізовано складові інноваційного розвитку авіабудівного підприємства, визначено основні негативні тенденції, що характеризують стан інноваційного розвитку підприємств авіабудівної промисловості України, спричинені кризовими явищами в економіці та виникненням проблеми імпортозаміщення; проаналізовано динаміку розвитку підприємств, що займаються виробництвом повітряних і космічних літальних апаратів та супутнього устаткування, та, зокрема тих, що є інноваційними, на основі чого зроблено висновок, що рівень розвитку інноваційної сфери у вітчизняній авіапромисловій галузі є досить низьким та має спадну тенденцію, що підтверджується низьким рівнем впровадження технологічних інновацій та зменшенням кількості авіабудівних підприємств, які займаються інноваційною діяльністю; встановлено, що інноваційний розвиток підприємств вітчизняної авіабудівної галузі відбувається наразі екстенсивним шляхом, оскільки нарощення інноваційних показників здійснюється більш ніж на 80% за рахунок придбання машин, обладнання та програмного забезпечення у сторонніх організацій при незмінному рівні існуючої технічної основи виробництва та майже за відсутності власних наукових досліджень і розробок; запропоновано систему заходів, що в сукупності з державною підтримкою та з іншими факторами зовнішнього і внутрішнього середовища підприємств, мають бути спрямовані на формування оновленої парадигми розвитку інноваційної діяльності авіапромислової галузі УкраїниДокумент Особливості сучасного розвитку підприємництва на ринку туристичних послуг в Україні(Університет «КРОК», 2017) Гаврилюк, С.П.; Гаврилюк, Світлана ПавлівнаУ статті розглянуто сутність та особливості підприємництва на ринку туристичних послуг. Охарактеризовано суб’єкти підприємницької діяльності в туризмі та їх склад. Досліджено проблеми,що перешкоджають розвитку підприємницької діяльності туристичних підприємств. Розроблено комплекс заходів активізації підприємницької діяльності туристичних підприємств, що дозволить істотно збільшити їх соціально-економічний вплив на економіку країниДокумент Інноваційні способи і форми екскурсійної діяльності на ринку туристичних послуг України(Університет «КРОК», 2017) Сокол, Т.Г.; Плиска , І. І.; Сокол, Тетяна ГеоргіївнаСтаття присвячена проблемам використання інноваційних способів екскурсійної діяльності та форм проведення екскурсій як змістовного шляху гармонізації особистості, її духовного зростання в новій демократичній Україні. Екскурсія розглядається також як окремий продукт, як соціально-культурна послуга із задоволення духовних, інтелектуальних потреб споживача, що може стати засобом розширення асортимен ту національної туристичної пропозиції як на внутрішньому, так і на міжнародному ринку туристичних послугДокумент Current challenges of higher education in Ukraine(Scientific Center of Innovative Research, 2022) Sokol, Tatiana; Melko, Liudmyla; Сокол, Тетяна Георгіївна; Мелько, Людмила ФедорівнаA number of challenges that the system of higher tourism education in Ukraine is facing at this stage of its development is considered in the article. The objective of this article is to analyse some current challenges of higher tourism education in Ukraine. The methods used include the following, namely the study and generalization of literature and sources on the topic, the method of extrapolation, comparison, analysis of practical issues of the educational process, reflection on the author's own pedagogical experience. Problems of digitalization of educational processes, organization of distance learning, changes in teaching methods and criteria for monitoring students' knowledge, outflow of Ukrainian applicants to foreign vocational educational establishments have been formed in recent decades and exacerbated in the current conditions of global pandemic and full-scale war in Ukraine. The conclusions of the publications suggest possible ways to solve these problems, including further improvement of teaching methods and criteria for monitoring students' knowledge in distance learning, improving the quality of Ukrainian scientific school in tourism, using a double degree system, etc.Документ Optimization of the practical training of tourism specialists in the conditions of external challenges(Scientific Center of Innovative Research, 2022) Melko, Liudmyla; Uvarova, Ganna; Lytvynova, Tetiana; Mikho, Olena; Мелько, Людмила Федорівна; Міхо, Олена ІванівнаThe modern requirements of employers for university graduates in tourism are constantly changing, but the requirements for the practical orientation of their education remain unchanged. That is why the purpose of the article was to substantiate the ways of optimizing the practical training of tourism specialists in the conditions of external challenges. In the process of the research, the authors used such scientific methods as the analysis of the theoretical foundations and the current state of practical training of students of higher education, the generalization and systematization of the authors' practical experience in the organization of educational and industrial practices in the online format, substantiating the optimal ways of practical training of students in conditions of external threats, as well as the method of pedagogical observation. The study identified and analyzed the problems of practical training of future tourism specialists in Ukraine at the current stage. Ways to optimize practical training in modern conditions of external threats are proposed and substantiated. A system of online events for various types of practices is proposed, examples are given. The conditions for the successful completion of practical training in the process of external threats are identified and argued.Документ Practice-oriented education as a component of professional training of tourism specialists (example of professional disciplines)(Scientific Center of Innovative Research, 2022) Melko, Liudmyla; Uvarova, Ganna; Sokol, Tatiana; Mikho, Olena; Мелько, Людмила Федорівна; Сокол, Тетяна Георгіївна; Міхо, Олена ІванівнаThe article is devoted to practice-oriented training as a component of professional training of tourism specialists. The purpose of the study is to substantiate the importance of practice-oriented training of future tourism specialists using the example of studying professional disciplines, developing a system of practice-oriented activities aimed at the formation of professional competencies in accordance with the standard for specialty 242 "Tourism". In the process of research, the authors used such scientific methods as the analysis and systematization of practical experience in the organization of the educational process, the competence approach, surveys, reflection of the students of higher education and the authors' own pedagogical experience. The research substantiates the importance of practice-oriented training of future tourism specialists, identifies its components, and improves the conceptual and terminological apparatus. The meaningful content of practice-oriented events is offered in accordance with professional competencies and professional educational disciplines. The essence and content of practice-oriented activities are revealed. Emphasis is placed on the problems of implementation of practice-oriented education in modern conditions and the possibilities of its implementation, taking into account offline and online education, are revealed. The conditions for the successful implementation of practice-oriented training are highlighted.Документ Economic security system management of travel industry: making management decisions in crisis conditions(Scientific Center of Innovative Research, 2022) Mihus, Iryna; Melko, Liudmyla; Мігус, Ірина Петрівна; Мелько, Людмила ФедорівнаEnterprises in the tourism industry quite often fall into crisis situations, as well as require the adoption of management decisions that negatively affect their economic security. The purpose of the article is to study the management of the system of economic security of economic entities enterprises of the tourism industry, as well as to determine the peculiarities of management decision-making in crisis conditions. The methodological basis of the conducted research was general scientific and specific research methods, namely: analysis and synthesis, visualization, systematization, logical presentation and generalization. The dynamism and change of factors affecting the functioning of enterprises, including the tourism industry, determine the expediency of forming the ability of the enterprise to respond promptly to various dangers, threats, risks of both the external and internal environment. The specified capacity of the enterprise should be provided by the economic security management system, in particular, taking into account anti-crisis management in it, which gives the enterprise additional advantages in the competitive struggle for achieving the strategic goal, the effectiveness of operational tasks. The level of economic security directly depends onthe organizational and management model used by the top management of the enterprise. The modern business model of the enterprise must be able to predict the occurrence, implementation and impact of dangers, threats and risks, predicting the ability to neutralize catastrophic threats and eliminate material and non-material losses. The article proposes a general structural and logical scheme for making managerial decisions in the context of managing the economic security system in crisis conditions. The main tools of anti-crisis management of a tourist enterprise aresystematized, namely: risk management in tourism; reengineering of business processes of a tourist enterprise; strategic management of a tourist enterprise; benchmarking in the context of anti-crisis management at a tourist enterprise; restructuring of the tourist enterprise; bankruptcy management (liquidation of the enterprise)Документ Перспективи розвитку України на сучасних світових електронних ринках(Київський національний університет імені Тараса Шевченка, 2021) Карюк, В.І.; Карюк, Вікторія ІванівнаЗа результатами дослідження проведено аналіз сучасних форм електронної торгівлі в Україні, на основі якого визначено найпопулярніших електронних торговців на вітчизняному ринку та їх бізнес-моделі. Побудовано економетричну модель прогнозування обсягів Інтернет-торгівлі в Україні, яка має високий показник коефіцієнту детермінації і адекватна за критерієм Фішера, що дозволяє приймати до уваги її прогнози на 2021-2023 роки та вказує на те, що якщо виявлена тенденція буде й надалі підтверджуватися, то в Україні виникнуть можливості здійснити прорив у цьому напрямі. У результаті проведення SWOT-аналізу визначено, що розвиток торгівлі через всесвітню мережу Інтернет в Україні має суттєві недоліки та загрози, проте є одним з найперспективніших видів бізнесу в майбутньому. Встановлено роль та позитивний вплив вітчизняних маркетплейсів на розвиток E-commerсe в різних сегментах економіки. Визначено, що на позитивну тенденцію зростання електронної комерції вплинули карантинні обмеження у зв’язку з пандемією COVID-19, оскільки необхідність самоізоляції та соціального дистанціювання, тимчасове припинення діяльності офлайн-магазинів непродовольчих товарів та закладів у різних сферах послуг (розважальні центри, заклади громадського харчування) на підставі вимог уряду, мало результатом не лише збільшення популярності уже наявних маркетплейсів та соціальних мереж, а й змусило багатьох ритейлерів поряд з традиційними точками продажу започатковувати або розвивати наявні онлайн-магазини. Виходячи з проведеного аналіу основних тенденцій розвитку сфери електронної торгівлі в Україні, сформовано довгострокові перспективи для суб’єктів електронної торгівліДокумент Модель популяризації Спадщини ЮНЕСКО у системі підготовки фахівців з туризму(Київський національний університет імені Тараса Шевченка, 2021) Мелько, Людмила ФедорівнаМета дослідження полягає у розробці та обґрунтуванні моделі популяризації спадщини ЮНЕСКО у системі підготовки фахівців з туризму. Методика дослідження ґрунтується на застосуванні різноманітних наукових методів, загальнонаукових та спеціальних, серед яких: метод системно-структурного аналізу, що застосовувався при розробці змістового контенту моделі; метод соціологічного опитування, який допомагав вивченню думки здобувачів вищої освіти та випускників щодо важливості спадщини ЮНЕСКО у туризмі; метод наукового узагальнення, який сприяв формулюванню висновків та результатів дослідження та ін.. Результати. Запропоновано та обґрунтовано модель популяризації спадщини ЮНЕСКО у системі підготовки фахівців з туризму, яка базується на основі практико-орієнтованої діяльності кафедри туризму. Модель складається із трьох структурних компонентів: змістового, процесуального та результативного, де розкрито сутність відповідної підготовки студентів щодо формування професійних компетентностей. Підкреслено наявність відповідних умов щодо успішної реалізації моделі: мотивація, командна робота, професійне середовище. З’ясовано, що формування конкурентоспроможного туристичного продукту щодо використання спадщини ЮНЕСКО вимагає відповідних професійних компетентностей, які можуть більш ефективно формуватися у процесі впровадження вищезазначеної моделі. Результати соціологічного опитування здобувачів та випускників продемонстрували їх високий рівень мотивації до запропонованої тематики. Наукова новизна. На основі практичного досвіду розроблено, обґрунтовано та впроваджено модель популяризації спадщини ЮНЕСКО у системі підготовки фахівців з туризму. Практична значимість. Матеріали дослідження можуть бути використані у системі підготовки фахівців з туризму у закладах вищої освітиДокумент Гастрономічний потенціал нематеріальної культурної спадщини ЮНЕСКО та туризм(Київський національний університет імені Тараса Шевченка, 2022) Мелько, Людмила Федорівна; Литвинова, Тетяна СтаніславівнаМета дослідження полягає в аналізі гастрономічного потенціалу нематеріальної культурної спадщини ЮНЕСКО (НКС), обґрунтуванні можливостей його використання у туризмі, у т.ч. відповідно до туристичних макрорегіонів ЮНВТО, удосконаленні понятійно-термінологічного апарату. Методика дослідження ґрунтується на застосуванні наукових методів, таких як аналіз, синтез, порівняння, класифікації, узагальнення та ін. Статистичний метод обробки інформації використовувався при дослідженні кількісних показників щодо гастрономічної складової нематеріальної культурної спадщини, картографічний метод – при геопросторовому аналізі за темою дослідження відповідно до туристичних макрорегіонів ЮНВТО, графічний метод сприяв відображенню статистичних матеріалів у діаграмах тощо. Результати. Проаналізовано гастрономічний потенціал нематеріальної культурної спадщини ЮНЕСКО. Виділено елементи гастрономічної спадщини відповідно до Списків НКС, проаналізовано кількісні показники. Виділено тематичні напрямки елементів НКС, що відображають гастрономічну спадщину, розкрито туристичні можливості. Проаналізовано гастрономічний потенціал НКС ЮНЕСКО щодо туристичних макрорегіонів ЮНВТО та обгрунтовано туристичні можливості. Уточнено поняття «гастрономічна спадщина». Підкреслено необхідність додаткового захисту НКС, у т.ч. гастрономічної спадщини, під час воєнної агресії на рівні міжнародних інституцій. Наукова новизна. Удосконалено понятійно-термінологічний апарат спадщини ЮНЕСКО, визначення поняття «гастрономічна спадщина». Проаналізовано гастрономічний потенціал НКС відповідно до туристичних макрорегіонів ЮНВТО. Практична значимість. Матеріали дослідження можуть бути враховані при формуванні списків нематеріальної культурної спадщини, можуть використовуватись при розробці туристичного продукту, створенні турів із гастрономічною та кулінарною метою або складовою, а також при підготовці фахівців з туризму
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »