Наукові публікації у періодичних виданнях, які індексуються у WoS

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.krok.edu.ua/handle/krok/120

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Механізм фінансового контролю за розподілом бюджетних коштів залежно від результатів наукової діяльності закладу вищої освіти
    (ТОВ "ФІНТЕХАЛЬЯНС, 2019) Гребень, С.Є.; Мігус, І.П.; Паращенко, Л.І.; Лаптєв, С.М.; Алькема, В.Г.; Мігус, Ірина Петрівна; Паращенко, Людмила Іванівна; Лаптєв, Сергій Михайлович; Алькема, Віктор Григорович
    Запропоновано механізм фінансового контролю за розподілом бюджетних коштів залежно від результатів наукової діяльності закладу вищої освіти (ЗВО) і його структуру, яка включає: мету і завдання механізму; об’єкти і суб’єкти механізму; основні принцип, на яких ґрунтується механізм; види забезпечення реалізації механізму; важелі впливу та інструменти реалізації механізму; методичні підходи до оцінювання результатів наукової діяльності; заходи фінансового контролю за розподілом бюджетних коштів. Введено поняття «механізм фінансового контролю за розподілом бюджетних коштів залежно від результатів наукової діяльності закладу вищої освіти», під яким пропонуємо розуміти систему заходів і методів впливу державного фінансового контролю на діяльність закладів вищої освіти з метою підвищення ефективності витрачання бюджетних коштів шляхом ухвалення рішення про фінансування ЗВО на основі результатів проведених наукових досліджень. Зазначено, що основними напрямами забезпечення функціонування механізму фінансового контролю за розподілом бюджетних коштів залежно від результатів наукової діяльності закладу вищої освіти є: правовий, нормативний та інформаційний. Систематизовано основні важелі впливу на функціонування запропонованого механізму: ліцензування спеціальності, за якою буде проводитись підготовка здобувачів вищої освіти; акредитація освітніх програм за спеціальностями; державна атестація ЗВО залежно від результатів наукової діяльності; розподіл бюджетних коштів залежно від результатів державної атестації ЗВО. До інструментів реалізації механізму фінансового контролю за розподілом бюджетних коштів залежно від результатів наукової діяльності ЗВО віднесено: фінансовий контроль; державний фінансовий аудит; ІТ-аудит. Запропоновано механізм проведення ІТ-аудиту результатів наукової діяльності ЗВО шляхом пошуку інформації про результати наукової діяльності працівників та її порівняння з інформацією ЗВО, поданою у заявці на проходження державної атестації в частині провадження ним наукової (науково-технічної) діяльності.
  • Ескіз
    Документ
    Методика прогнозування банкрутства та рейдерства як інструмент державного моніторингу стану фінансової безпеки України
    (ТОВ "ФІНТЕХАЛЬЯНС, 2018) Мігус, І.П.; Андрієнко, В.М.; Молодецький, С.С.; Бліхар, М.М.; Мігус, Ірина Петрівна
    У статті розглянуто такий вид загроз економічній безпеці суб’єктів господарської діяльності у системі фінансової безпеки держави, як рейдерство. Уточнено сутність понять «рейдерство» та «протидія рейдерству». Проведено дослідження методології протистояння недружнім поглинанням. Проаналізовані передумови рейдерських атак на підприємства. Розроблено методику прогнозування банкрутства як загрози економічній безпеці підприємств, використання якої як інструменту державного моніторингу дозволить попередити негативні наслідки рейдерських захоплень для стану фінансової безпеки України.
  • Ескіз
    Документ
    The state of economic security of Ukrainian banking institutions and the effect of economic reforms on formation of anti-crisis measures
    (FINTECHALLIANCE LLC, 2019) Mihus, I. P.; Haman, P. I.; Andriyenko, M. V.; Koval, Y. S.; Мігус, Ірина Петрівна
    The integration in the state financial space is complementary to the system of legislative regulation of banking activities. Protests against the current realities of the market (internationalization, transformation of the global banking sector, expansion of business activities, investment activity, liberalization of the foreign capital, Diversification of the leading position of the bank, concentration of the international bank’s capital) to become before the bank’s settings of power, competitiveness, ability to enter the world of the world. In Ukraine, the state’s anti-crisis management activities are complemented by low regulatory legal acts, the environment is regulated by the reform of strategic planning and forecasting, financial policy planning in the budget process. As for the legal framework of the anti-crisis management, it has been recently broken down and is not little practical: subsoil. The statues contain the risks, which are characterized by the financial crisis of 2008-2010 and 2014-2018 in the banking sector of Ukraine, including: pre-act ivit y, lowlevel of assets, changes in lending, direct contribution of the state, changes in the number of plateau-support banks, the level of protection. The reasons that caused the negative observations of the Ukrainian banking system were found: The escalation of the real economy crisis; the lack of thoroughness of the National Bank of Ukraine’s penny-credit policy, the climate of their development; internal bank officials, the lack of developed strategies and tactics of bank operations in the minds of the financial and economic crisis. The National Bank of Ukraine has been systemat ized in it s anti-crisis efforts, which allowed the bank to stabilize its financial system, and the bank itself: stabilization of hryvnias; reduction of regional rates; reduction of banks’ refinance rates; introduction of amendments to financial institutions; introduction of a moratorium on deposits with financial and credit institutions using the method of safekeeping of obligations before clients.