Менеджмент (ОП 073-Б)
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.krok.edu.ua/handle/krok/2057
Переглянути
Документ Планування збуту підприємством комерційним посередником(Університет «КРОК», 2024) Юрчук, Віталій ЯрославовичКваліфікаційна робота спрямована на вирішення проблемних питань, пов’язаних з підвищенням ефективності планування збуту підприємством комерційним посередником в умовах жорсткої конкуренції на вітчизняному ринку покрівельних матеріалів. Метою кваліфікаційної роботи є розвиток теоретичних і методичних положень, а також розробка обґрунтованих практичних рекомендацій щодо удосконалення планування збуту підприємства ТОВ «Струга Україна». Для досягнення мети в кваліфікаційній роботі узагальнено теоретичні основи планування збуту продукції підприємствами комерційними посередниками (дистриб’юторами). Розглянуто методичні засади планування збуту підприємством дистриб’ютором продукції. Проаналізовано систему планування і організації збуту підприємства ТОВ «Струга Україна». Запропоновано заходи щодо удосконалення планування збуту підприємства ТОВ «Струга Україна». Обґрунтовано економічну доцільність реалізації запропонованих заходів щодо удосконалення управління збутовою діяльністю підприємства ТОВ «Струга Україна».Документ Управління збутовою діяльністю підприємства(Університет «КРОК», 2024) Зазимко, Нікіта СергійовичКваліфікаційна робота спрямована на вирішення проблемних питань, пов’язаних з управлінням збутової діяльністю підприємства. Метою кваліфікаційної роботи є дослідження теоретичних засад та розробка рекомендації щодо управління збутовою діяльністю підприємства ТОВ «BEEF BURGER». Для досягнення мети в кваліфікаційній роботі досліджено сутність, завдання та функції управління збутовою діяльністю підприємства. Проаналізовано методичний інструментарій управління збутовою діяльністю підприємства. Діагностовано і оцінено процеси управління збутовою діяльністю підприємства ТОВ «BEEF BURGER». А також запропоновано шляхи удосконалення управління збутовою діяльністю підприємства ТОВ «BEEF BURGER». На основі проведеного аналізу розроблено комплекс рекомендацій щодо вдосконалення збутової діяльності підприємства. Запропоновані заходи включають оптимізацію збутової мережі, покращення взаємодії з клієнтами та впровадження сучасних методів управління збутом. Результати роботи мають практичне значення і можуть бути використані для покращення збутової діяльності на підприємстві.