Правничий вісник Університету "КРОК"

Постійне посилання на розділhttps://dspace.krok.edu.ua/handle/krok/2330

ISSN 2312-7686 (print) ISSN 2707-9155 (online) Періодичність: 4 випуски на рік. Статус: журнал є фаховим із юридичних та психологічних наук (Наказ МОН України № 1328 від 21 грудня 2015 року), індексується міжнародними наукометричними базами Index Copernicus та Google Scholar, включений до бази даних Ulrich’s Periodicals Directory (США). Правничий вісник Університету "КРОК" є міжнародним рецензованим науковим фаховим журналом, метою якого є публікація результатів фундаментальних і прикладних досліджень з юриспруденції і психології. Завданнями Правничого вісника Університету «КРОК» є сприяння розвитку вітчизняної та міжнародної науки, розширення науково-дослідницького співробітництва в Україні та в усьому світі, глобальне поширення результатів наукових студій, оприлюднення актуальних наукових результатів, підтримка молодих вчених (докторантів, аспірантів, магістрантів, здобувачів наукових ступенів і вчених звань, тощо), координація фундаментальних і прикладних юридичних та психологічних досліджень, зростання внеску вчених в суспільному житті та політичних реформах, застосування наукових знань заради людського прогресу. Публікації в журналі адресовані професійній аудиторії, науковцям, викладачам та практикам і охоплюють широке коло тематичних напрямків.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 7 з 7
  • Ескіз
    Документ
    Розуміння невербальних емоцій проявів особистості як важливий чинник ефективної професійної діяльності майбутніх психологів
    (Університет "КРОК", 2015) Ковалькова, Т.О.
    Проаналізовано актуальну проблему розвитку навичок невербальної комунікації в практичній діяльності психолога, зокрема вміння визначати емоційні прояви партнерів по спілкуванню. Приділено увагу відображенню результатів теоретичних та експери ментальних досліджень з цієї проблеми в психології та педагогіці. Проведено емпіричне дослідження з розпізнавання емоцій за виразом обличчя зі студентами-майбутніми
  • Ескіз
    Документ
    Емоційне стимулювання як метод активізації навчальної діяльності студентів
    (Університет "КРОК", 2016) Ковалькова, Т.О.
    Запропоновано аналіз проблеми впливу емоцій на навчальну діяльність студентів. Досліджено проблему емоційної стимуляції пізнавальної діяльності для продуктивного й ефективного навчання майбутніх фахівців з психології. Приділено увагу визначенню найбільш ефективних прийомів стимуляції навчальної діяльності студентів
  • Ескіз
    Документ
    Психологічний портрет майбутніх фахівців з психології
    (Університет "КРОК", 2016) Ковалькова, Т.О.
    У статті приділена увага основним підходам до вивчення особистості у психології. Автор підібрала набір психодіагностичних методик, за допомогою яких здійснюється складання психологічного портрета майбутніх психологів. Описано особистісні якості, що необхідні для кваліфікованої роботи психолога
  • Ескіз
    Документ
    Вивчення синдрому емоційного вигорання у педагогічних фахівців
    (Університет "КРОК", 2016) Ковалькова, Т.О.
    У статті наголошується на значній актуальності синдрому професійного вигорання в наш час з наданням цьому феномену статусу захворювання. Автором приділена увага вивченню етіології «синдрому емоційного вигорання». На основі аналізу досліджень встановлено, що в емоційному плані педагог є найнавантаженішою категорією працівників. Описано особистісні характеристики викладача, що можуть сприяти розвитку «синдрому емоційного вигорання».
  • Ескіз
    Документ
    Вивчення передумови та симптомів синдрому емоційного вигорання у викладачів вищих навчальних закладів
    (Університет "КРОК", 2016) Ковалькова, Т.О.
    У статті стверджується, що професійна діяльність викладача створює велике навантаження на психіку професіонала. Автором проведений психологічний аналіз поглядів учених «синдрому емоційного вигорання» та описані передумови виникнення цього синдрому. На основі досліджень сучасних вчених встановлено, що на сьогодні немає єдиного погляду на структуру «синдрому емоційного вигорання»
  • Ескіз
    Документ
    Регулювання емоцій студентів за допомогою тренінгової роботи методами когнітивної психотерапії
    (Університет «КРОК», 2017) Ковалькова, Т.О.
    У статті здійснено аналіз проведеного зі студентами тренінгу в тематиці когнітивної психотерапії. Зосереджується увага на тому, що емоції і поведінка особистості визначаються думками людини. Наголошується на тому, що власні переконання студентів, а не зовнішнє се редовище породжують ті або інші емоції. Автором описано основні вправи регулювання емоцій особистості за допомогою когнітивної психотерапії
  • Ескіз
    Документ
    Ціннісні орієнтації особистості як чинник запобігання емоційного вигорання вчителів
    (Університет «КРОК», 2017) Ковалькова, Т.О.
    У статті наголошується на тому, що викладач є однією з найнавантаженіших категорій працівників. Автором проведено дослідження термінальних та інструментальних цінностей учителів старших класів, у яких присутнє емоційне вигорання, та тих, у яких такий синдром відсутній. Встановлено значні відмінності між ціннісними орієнтаціями жінок та чоловіків- учителів. Проведено порівняння особливостей показників сформованості ціннісно-смислової сфери між Я-реальним та Я-ідеальним учителів.