Правничий вісник Університету "КРОК"

Постійне посилання на розділhttps://dspace.krok.edu.ua/handle/krok/2330

ISSN 2312-7686 (print) ISSN 2707-9155 (online) Періодичність: 4 випуски на рік. Статус: журнал є фаховим із юридичних та психологічних наук (Наказ МОН України № 1328 від 21 грудня 2015 року), індексується міжнародними наукометричними базами Index Copernicus та Google Scholar, включений до бази даних Ulrich’s Periodicals Directory (США). Правничий вісник Університету "КРОК" є міжнародним рецензованим науковим фаховим журналом, метою якого є публікація результатів фундаментальних і прикладних досліджень з юриспруденції і психології. Завданнями Правничого вісника Університету «КРОК» є сприяння розвитку вітчизняної та міжнародної науки, розширення науково-дослідницького співробітництва в Україні та в усьому світі, глобальне поширення результатів наукових студій, оприлюднення актуальних наукових результатів, підтримка молодих вчених (докторантів, аспірантів, магістрантів, здобувачів наукових ступенів і вчених звань, тощо), координація фундаментальних і прикладних юридичних та психологічних досліджень, зростання внеску вчених в суспільному житті та політичних реформах, застосування наукових знань заради людського прогресу. Публікації в журналі адресовані професійній аудиторії, науковцям, викладачам та практикам і охоплюють широке коло тематичних напрямків.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 14
  • Ескіз
    Документ
    Оптимізація мотивації педагогічних працівників загальноосвітніх навчальних закладів нового типу
    (Університет «КРОК», 2011) Бірюк, О.О.
    У статті розглянуто заходи з оптимізації мотивації педагогічних працівників загальноосвітніх навчальних закладів нового типу. Запропоновано рейтингову систему оцінювання та визначено результативність наведеної системи підвищення мотивації педагогів
  • Ескіз
    Документ
    Професійна мотивація викладача вищого навчального закладу як психологічна проблема
    (Університет «КРОК», 2011) Севастьянова, Ж.В.
    У статті подано аналіз досліджень з проблеми професійної мотивації; окреслено компоненти структури професійної мотивації; проаналізовано результати анкетування з метою визначення психологічних особливостей мотивації викладачів
  • Ескіз
    Документ
    Рейтингова система оцінювання як метод мотивації педагогічних працівників
    (Університет «КРОК», 2012) Бірюк, О.О.
    У статті розглянуто заходи щодо апробування та визначення ефективності рейтингової системи оцінювання професійної діяльності педагогічних працівників загальноосвітніх навчальних закладів нового типу. Запропоновано авторський опитувальник та визначено за його допомогою результативність рейтингової системи оцінювання педагогічних працівників.
  • Ескіз
    Документ
    Діагностика мотиваційного компонента професіоналізму керівників загальноосвітніх навчальних закладів
    (Університет "КРОК", 2012) Шулдик, А.В.
    У статті розглянуто мотивацію управлінської діяльності керівників як важливу складову професіоналізму. Проаналізовано результати діагностики мотивів діяльності керівників, здійснену за допомогою методики кольорових метафор.
  • Ескіз
    Документ
    Мотивація та задоволеність професійною діяльністю
    (Університет "КРОК", 2013) Петрова, Л.Г.
    У статті розглянуто проблему мотивації працівників та теорії мотивації, які формують зв’язок між мотивацією та задоволеністю професійною діяльністю, оскільки трудова мотивація та задоволеність працею мають вплив на успішність діяльності та організаційну поведінку працівників
  • Ескіз
    Документ
    Прояви професійного стресу в мотиваційній сфері фахівців
    (Університет "КРОК", 2013) Солдатов, С.В.
    У статті представлено особливості мотиваційної сфери машиністів приміських електропоїздів (професіоналів), що виявились у високому рівні мотиву професіоналізму, соціальної значимості та мотивації схвалення; низькому рівні мотивів самоствердження й безпосередньо процесу праці, а також низькому рівні потреби в досягненні.
  • Ескіз
    Документ
    Емоційне стимулювання як метод активізації навчальної діяльності студентів
    (Університет "КРОК", 2016) Ковалькова, Т.О.
    Запропоновано аналіз проблеми впливу емоцій на навчальну діяльність студентів. Досліджено проблему емоційної стимуляції пізнавальної діяльності для продуктивного й ефективного навчання майбутніх фахівців з психології. Приділено увагу визначенню найбільш ефективних прийомів стимуляції навчальної діяльності студентів
  • Ескіз
    Документ
    Особливості мотивації українців, мобілізованих для захисту Вітчизнb
    (Університет "КРОК", 2016) Мась, Н.М.; Сторожук, Н.А.; Приліпко, О.Ф.
    У статті проаналізовано провідні мотиви мобілізованих і добровольців, що детермінують формування ініціативних, орієнтованих на максимальні досягнення, здатних до виконання військових завдань захисників Вітчизни
  • Ескіз
    Документ
    Самопоміч, як засіб попередження професійного вигорання
    (Університет "КРОК", 2016) Тесленко, В.М.
    У статті проаналізовано проблему стресу, її багатомірність у етапах, складових і наслідках для людини в її спробах протистояння та збереження себе, як особистості. Наведено впливові чинники та наслідки стресу для людини, а також роз’яснення щодо боротьби з ними в подальшому.
  • Ескіз
    Документ
    Соціально-психологічний тренінг як засіб особистісного розвитку студентів
    (Університет "КРОК", 2016) Марущак І.О. , А.Є.
    У статті представлені результати дослідження впливу соціально-психологічного тренінгу на особистісний розвиток студентів. Доведено його ефективність за результатами дослідження після проходження студентами тренінгової програми.