Навчальні підрозділи Університету
Постійне посилання на розділhttps://dspace.krok.edu.ua/handle/krok/3154
Переглянути
578 результатів
Результати пошуку
Документ Забезпечення конкурентоспроможності фармацевтичних компаній через функціонал менеджменту клінічних досліджень(Видавнича група «Наукові перспективи»., 2023) Сумець, Олександр Михайлович; Алькема, Віктор ГригоровичНині в Україні фармацевтичний сектор відноситься до секторів економіки, що суттєво наповнюють бюджет країни. Тому основним завданням фармацевтичних компаній визначено формування конкурентоспроможності на національному і міжнародному ринках. У даному аспекті ключовим фактором конкурентоспроможності є виробництво якісних фармацевтичних препаратів. При цьому істотну роль відіграють клінічні дослідження і рівень їх менеджменту.У статті обґрунтувана значущість менеджменту клінічних досліджень для підвищення конкурентного статусу фармацевтичної компанії на обраному сегменті ринку – ринку фармацевтичних препаратів. Описано функціонал першого рівня менеджменту клінічних досліджень. До складу функціоналу віднесено три головні функції – планування, організацію і моніторинг клінічних досліджень нових фармацевтичних препаратів. Наведено тлумачення вказаних функцій та охарактеризовано їхнє змістовне наповнення з урахуванням специфіки і спрямованості менеджменту клінічних досліджень. Показано взаємозв’язок функцій планування, організації та моніторингу з кожною фазою клінічних досліджень фармацевтичних препаратів. Вказано на ту обставину, що за умови використання професійного підходу до реалізації ключових функцій менеджменту при виконанні клінічних досліджень, фармацевтичні компанії отримають ряд позитивних ефектів, а саме:підвищення результативності й ефективності виконання клінічних досліджень фармацевтичних препаратів; дотримання відповідних стандартів, що регламентують вимоги до проведення досліджень; покращення логістики доставки необхідних матеріалів для виконання клінічних досліджень; уникнення ризику зниження рівня якості виробництва фармацевтичних препаратів, а також посилення конкурентоспроможності лікарських засобів, що виробляються компанією, та рівня її ділової репутації.Подальшим напрямом досліджень є опис і аналіз функціоналу менеджменту клінічних досліджень другого рівня і впливу його на формування конкурентоспроможності фармацевтичних компаній-виробників лікарських препаратів.Документ Principles of training of pedagogical staff under the paradigm of the New Ukrainian School(Запорізький національний університет; Литовський університет спорту, 2020) Kit, Mykhailo; Кіт, Михайло ОлеговичUnder the concept of the New Ukrainian School,requirements for modern teachersare higher.The basic competencies of the new teacher comprise openness, dedication to the profession, the ability to work on the basis of the subject-subject principle, social activity and unindifference.In addition, it is important to be able to apply the latest teaching technologies, be creative and strive for self-improvement.What should be the key principles of training such teachers remains the key question posed in the article.The subject ofresearchis training of teachersin the context of the new paradigm.The purpose of the articleis to determine theprinciples of training of thebasiccompetencies in anew teacheraccording to the paradigm of the New Ukrainian School. The methodology ofstudying theattractiveness of theschoolis basedupon theuse ofsystematic,logical,historical and dialecticalapproachesandmethods.The results ofscientificresearch.Key principles ofpedagogical training: meaningful (philosophicaland pedagogical content of activity), dynamic (field of professional development through the identification to creative self-realization), institutional (organization of a positive humane environment),technological (adequate forms, methods and means of professional development of the teacher's personality, based on cooperation).Professional development of the teacher is impossible without constant self-education, participation in programs of training and any other kinds and forms of professional development.The practical value of the results.Professional competence of the teacher is a prerequisite for the improvements in education and successful development of the New Ukrainian School. In order to prepare a quality competitive specialist, the teacher must react quickly to changes in the socio-economic environmentand adapt their professional activity to new conditionsДокумент Трансформація освіти в контексті соціокультурної динаміки ХХІ століття: виклик-відповідь(ДІВП видавництво «Педагогічна преса», Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова, 2020) Кіт, Михайло; Кіт, Михайло ОлеговичСоціокультурна динаміка, характерна для сучасної глобальноінформаційної цивілізації, ставить перед людиною нові виклики. На багато з них неможливо відповісти без потужного особистісно-освітнього базису. Освіта постає як головний елемент підготовки людини в новій соціокультурній та цивілізаційно-інформаційній реальності. Задля виконання цієї функції освіта потребує модернізації як за змістом, так і за основними технологіями.Документ Зміна управлінської парадигми розвитку освіти в умовах децентралізації(ДІВП видавництво «Педагогічна преса»; Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова, 2020) Кіт, Михайло; Кіт, Михайло ОлеговичВизначаються нові характеристики парадигми розвитку вітчизняної освіти, що зумовлені активним розгортанням процесу децентралізації. Аналізуються закони України, що чинні у сфері управління освітою. За основу парадигмального бачення подальшого розвитку вітчизняної освіти визнається концепція «Нової української школи». Зміна управлінської парадигми розвитку освіти в умовах децентралізації вимагає активної участі в управлінні освітою місцевих громад, громадськості та навчальних закладів. У статті виділено та проаналізовано основні тенденції розвитку освіти в умовах децентралізації. До них віднесено зумовлені зміною управлінської парадигми розвитку освіти принципи впливу місцевих громад на формування освітньої політики, залучення громадськості до розв’язання освітніх проблем та широкої автономії навчальних закладівДокумент Методичні рекомендації до самостійної роботи студентів з дисципліни "Міжнародна конкуренція"(Університет «КРОК», 2024) Денисов, Олег ЄвгенійовичМетодичні рекомендації до самостійної роботи студентів з дисципліни «Міжнародна конкуренція» призначені для здобувачів: бакалаврату (вибіркова компонента) 73 - «Менеджмент» для спеціальності: 073 - «Менеджмент».Документ The role of corporate culture in managing virtual project teams: strategic challenges, solutions, and development prospects(Scientific Center of Innovative Researches OU, 2024) Bielova, Olena; Bielov, Oleksandr; Бєлова, Олена ІгорівнаДокумент State influences on the biases in business under economic decisions making(Scientific Center of Innovative Researches OU, 2024) Radionova, Iryna; Радіонова, Ірина ФедорівнаThe study deals with one of the main important direction of behavioral economics, namely: the biases in business. The biases significantly affect economic decisions and make them less effective. This is reflected not only on the results of individual enterprises, but also on the results of the entire national economy. Therefore, it is important that central and local authorities try to limit the level of bias in business. The conclusions of this study about the possibility directions of the government influence on biases in business are made on the basis of the results of sociological studies of the behavioral reactions of entrepreneurs. These conclusions are useful for both business and government.Документ Проєкти цифровізації в закладах вищої освіти(Харківський національний університет радіоелектроніки, 2024) Потапенко, Е.; Літвін, Н.; Літвін, Наталія Миколаївна; Потапенко, Едвард СергійовичDigitalization in Ukraine’s higher education sector refers to the use of digital technologies to enhance administrative procedures, student access to learning resources, and instructional quality. This covers the management of educational processes through the use of digital platforms, remote learning, and electronic resources. In order to improve accessibility and efficiency in education, digitalization also entails transferring current materials into digital versions.Документ Соціальна цінність княгинь у період Київської Русі(Дніпровський державний університет внутрішніх справ, 2023) Француз, А.; Лощихін, О.; Камінська, Н.; Француз, Анатолій ЙосиповичВисвітлено процес формування соціальної цінності жінок-княгинь у період Київської Русі. Доведено, що соціальну цінність слід розглядати через призму таких категорій як призначення, корисність, значущість. Встановлено основні напрями діяльності княгинь, зокрема, Ольги, Анни, Ірини-Інгігерди та ін., їх особливий вплив на вирішення справ суспільного і державного значення, реалізацію внутрішніх та зовнішніх функцій держави. Жінки-княгині активно налагоджували дипломатичні й торгові відносини, організацію династичних шлюбів та культурно-просвітницьку діяльність за кордоном, управління державними справами, здійснення фіскальної політики, сприяли християнізації держави. «Корисність» від такої діяльності полягала у налагодженні рівноправних стосунків з країнами Європи, Візантією, укладенні вигідних торгових договорів, усуненні ворожнечі між князями, збереженні самостійності, усуненні на деякий час соціальних протиріч.Документ Сучасний стан наукових розробок проблем повоєнного відновлення держави: теоретико-правовий аналіз(Університет «КРОК», 2024) Степаненко, Н.В.; Курілець, О.О.; Степаненко, Наталія В'ячеславівнаУ статті досліджено сучасний стан наукових розробок проблем повоєнного відновлення держави з урахуванням теоретико-правового аналізу. Встановлено, що на сьогодні проблеми повоєнного відновлення держави є темою наукових пошуків багатьох вчених різних галузей науки. Разом з тим, зʼясовано, що у теоретико-правовому полі юридичної науки відсутні комплексні дослідження присвячені аналізу наукових розробок проблем повоєнного відновлення держави, що створює суттєву прогалину у даній сфері. Проаналізовано, що науковці поділяють проблеми, з якими зіткнеться Україна у процесі відновлення, і які уже є на сьогодні, за такими основними блоками: зруйнована інфраструктура, гуманітарна криза, економічний спад, соціальні та політичні проблеми, геополітичні виклики та інші. Запропоновано відновлення держави розглядати як комплекс організаційних, правових, фінансових та інших заходів, що спрямовуються на прискорену відбудову та створення умов для покращення життєдіяльності населення та діяльності суб’єктів господарювання на певній території, для подолання наслідків війни (у тому числі гуманітарних, соціальних, економічних та інших). У дослідженні вказано, що відновлення інфраструктури неможливе без належного фінансування, яке може бути мобілізоване з державного бюджету, міжнародної допомоги, приватних інвестицій та інших джерел. Зазначено, що майже одразу із початком воєнних дій на території України одним з актуальних питань стало розроблення підходів до післявоєнного відновлення української економіки. Встановлено, що триваюча війна дуже істотно вплинула на всі сторони життєдіяльності українського суспільства, в тому числі й на безпекову ситуацію. Зʼясовано, що характер і масштаби соціальних та політичних проблем у повоєнний період залежатимуть від багатьох факторів, включаючи тривалість та інтенсивність воєнних дій, рівень руйнувань, кількість жертв, а також від післявоєнних політичних та економічних рішень. Обґрунтовано, що війна в Україні спричинила масштабну гуманітарну кризу, яка торкнулася мільйонів людей.