Навчальні підрозділи Університету

Постійне посилання на розділhttps://dspace.krok.edu.ua/handle/krok/3154

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 6 з 6
  • Ескіз
    Документ
    Проблеми управління середнім медичним персоналом вітчизняних закладів охорони здоров’я
    (Університет «КРОК», 2024) Сумець, Олександр; Перог, Тетяна; Сумець, Олександр Михайлович
    Стаття присвячена проблемам управління середнім медичним персоналом у вітчизняних закладах охорони здоров’я. Головна мета дослідження – визначення найбільш істотних чинників, що зумовлюють проблеми управління середнім медичним персоналом вітчизняних закладів охорони здоров’я на етапі реформування медичної галузі. У статті визначена роль молодшого медичного персоналу закладів охорони здоров’я у забезпеченні якості надання медичних послуг населенню. Вказано на необхідність удосконалення у вітчизняних закладах охорони здоров’я моделі системи управління персоналом, кадрової політики та стратегії управління персоналом, системи та форми оплати праці персоналу, механізму мотивації та стимулювання. Визначені основні показники ефективної роботи закладів охорони здоров’я. Вказано на необхідність підвищення престижу роботи медичних сестер та пошуку можливостей вдосконалення механізму стимулювання їх праці. Акцентовано увагу на необхідність зміни концепції підготовки молодшого медичного персоналу в закладах освіти. Описані причини дефіциту молодшого і середнього медичного персоналу в закладах охорони здоров’я. Рекомендовано впровадження змін у процес формування фонду заробітної плати молодшого і середнього медичного персоналу, створення додаткової мотивації та програм стримування трудової міграції випускників медичних закладів освіти, менеджменту персоналу закладів охорони здоров’я. Акцентовано увагу на розвиток лідерського потенціалу медичних сестер. Представлений у статті матеріал здебільшого є ознайомчим для керівників закладів охорони здоров’я. Основні положення викладеного в статті матеріалу можуть бути використанні керівництвом вітчизняних закладів охорони здоров’я для коригування стратегії розвитку та розбудови системи менеджменту.
  • Ескіз
    Документ
    Організаційно-психологічні чинники, що впливають на управлінську ефективність: уявлення працівників
    (Університет «КРОК», 2019) Сингаївська, І.В.; Федорець, С.Б.; Сингаївська, Ірина Валентинівна
    У статті обґрунтовано актуальність дослідження питання підвищення ефективності діяльності управлінців державних органів. Проаналізовано дослідження науковцями проблеми ефективності професійної діяльності керівників державних органів, особливостей професійної компетентності державних службовців (загальні знання; професійні знання; професійні навички; спеціальні навички). Підкреслено, що перелік професійних компетентностей, які сьогодні очікуються від осіб, задіяних у сфері державної служби, має тісні взаємозв’язки з їх особистісними особливостями, а також з уявленнями працівників про перелік компетентностей, які вважатимуться ознакою управлінської ефективності. Надано результати емпіричного дослідження стосовно уявлень працівників про чинники управлінської ефективності керівника. Здійснений аналіз конструктів семантичного диференціалу дав можливість виявити організаційно-психологічні чинники, які, на думку працівників, впливають на загальну професійну ефективність керівника в органах державної влади. Серед переліку демотивуючих дій керівника респонденти вказували, що найдеструктивніший вплив чинять байдужість та відстороненість з боку управлінців. Досліджено також систему уявлень працівників про загальне ставлення керівників до гідності підлеглих. Одержаний результат засвідчив переконаність у відносно високому рівні поваги з боку управлінців. В дослідженні виявлено, що організаційно-психологічні чинники професійної ефективності керівника в органах державної влади сприймаються працівниками через призму їх особистісних особливостей. Особливо відмічається необхідність вдосконалення існуючої системи мотивації працівників. Даються рекомендації керівникам щодо врахування відмінностей між різними категоріями підлеглих при конструюванні різних стилів заохочення, стимулювання та взаємодії з колективом. Виявлені в дослідженні результати дають підстави виокремити організаційно-психологічні чинники професійної ефективності керівника органів державної влади. За результатами проведеного дослідження відмічається доцільність вдосконалення існуючої системи мотивації працівників органів державної влади, врахування керівниками статево-рольових відмінностей між підлеглими.
  • Ескіз
    Документ
    Motivational mechanism in project management: strategic aspect
    (Університет «КРОК», 2020) Bielova, O.; Poskrypko, Yu.; Бєлова, Олена Ігорівна
    The article identifies and analyzes the priority factors that have a significant impact on the formation of a motivational mechanism for project management in strategically oriented enterprises. Itis determined that well-selected staff and not just staff, but each employee is indispensable for the success of both the individual project and the enterprise as a whole, and if the company in today's highly competitive industry seeks to develop, it cannot afford dispersion in the selection staff and in motivating staff. It is established that since the focus of the development of the motivational mechanism of project management was a person, there is a need to analyze the motivational impact on staff during the project. It is also analyzed that the establishment of the main motives of the project team members, allows us to conclude that they all affect the effectiveness of strategic management of the enterprise as a whole. The article presents and argues the structuring of motivators and demotivators of the motivational mechanism of project management, which allows to summarize the main factors influencing the project team and increase the strategic activity of each project stakeholder. The article states that the key to the success of any company that implements the project approach will be to develop a management strategy in which actions in the company and its internal structure will be as consistent as possible with external conditions, and for this thecompany must develop such a motivational mechanism of project management, which will correspond to the system of strategic management of the enterprise as a whole.
  • Ескіз
    Документ
    Стан мотивації управлінського персоналу комунальних некомерційних закладів другого і третього рівнів медичної допомоги
    (Університет «КРОК», 2021) Сумець, О.М.; Алькема, В.Г.; Сумець, Олександр Михайлович; Алькема, Віктор Григорович
    У статті наведено результати оцінки стану мотивації управлінського персоналу комунального некомерційного підприємства «Харківська міська лікарня № 27» Харківської міської ради. Метою статті є дослідження стану мотивації персоналу вітчизняних комунальних некомерційних закладів другого і третього рівнів медичної допомоги. Дане підприємство відноситься до медичних закладів другого і третього рівнів надання медичної допомоги населенню. Констатовано, що на цей момент часу мотиваційні фактори не відповідають складності виконуваної медиками роботи і не забезпечують достатніх стимулів виконання професійних обов’язків. А це головним чином впливає на якість і своєчасність надання належної медичної допомоги населенню. Встановлено, що і на теперішній час у вітчизняних медичних закладах, що належать до комунальної власності громад, залищилися старі підходи до стимулювання праці персоналу, зокрема головних лікарів і їх заступників, завідувачів відділень. Метою статті є дослідження стану мотивації персоналу вітчизняних комунальних некомерційних закладів другого і третього рівнів медичної допомоги. У результаті аналізу стану мотивації керівників середньої і вищої ланок управління комунальним некомерційним підприємством «Харківська міська лікарня № 27» Харківської міської ради встановлено, що посадові оклади завідувачів віділень лікарні замалі для забезпечення належного рівня якості життя і відношення до роботи. Встановлені доплати і надбавки до основного окладу не відповідають складності виконуваної роботи адміністративно-управлінського персоналу (заступників головного лікаря). З огляду на відповідальність і складність виконуваних функцій рекомендовано для поліпшення якості обслуговування пацієнтів місцевим і державним органам влади знайти можливості підвищення грошової винагороди за роботу медичних працівників за рахунок створення додаткових преміальних фондів.
  • Ескіз
    Документ
    Соціально-психологічні чинники формування мотивації досягнень в умовах війни
    (Університет «КРОК», 2024) Никоненко, Олена Вікторівна; Лимарева, Ірина
    У результаті теоретичного дослідження проаналізовано основні теоретичні підходи до вивчення проблеми мотивації досягнень особистості в дослідженнях зарубіжних та вітчизняних науковців. Виділено вихідне поняття «мотивація», яке покладено в основу визначення базових понять досліджуваного феномену (ціль, потреба, прагнення, мотив, бажання, потяг). Визначено суть поняття мотивації досягнень як стійке прагнення особистості до досягнення очікуваного успіху в своїй діяльності, орієнтації на конкретний результат шляхом мобілізації психічних ресурсів та підвищення активності. Здійснений аналіз основних змістовних та процесуальних теорій мотивації в психологічній науці свідчить про те, що дані теорії є взаємопов'язаними, складають єдину систему знань про мотивацію людської поведінки та можуть застосовуватися у вивченні психологічно-соціальних механізмів формування мотивації досягнень особистості. Проаналізовано основні соціально-психологічні механізми формування мотивації досягнень, до яких можна віднести: рівень домагань особистості, самоефективність, життєстійкість, почуття самоцінності та потреба у самоактуалізації, внутрішні очікування та стимули, соціальні гарантії та система заохочень, рівень соціалізації особистості, професійна спрямованість та перспективи кар’єрного росту, соціокультурне середовище, стиль управління в організації та умови праці. Аналіз соціально-психологічних чинників формування мотивації досягнень в умовах війни в Україні виявив, що мотиваційна сфера українців зазнала перегляду традиційних когнітивних, емоційних та поведінкових моделей, переосмислення життєвих перспектив та стратегій, зміни очікувань на майбутнє. Виявлено зміну мотиваційних орієнтирів в різних сферах життєдіяльності українців в умовах війни, зокрема більш детально акцентовано на психологічно-емоційних та соціальних аспектах формування мотивації досягнень керівників підприємств та власників бізнесу, працівників, вимушено переміщених осіб, військовослужбовців, волонтерів. Доведено важливість розуміння соціально-психологічних чинників формування мотивації досягнень та розробки ефективних стратегій підтримки високого рівня мотивації українців в кризових та стресових ситуаціях.
  • Ескіз
    Документ
    Trainig and development as motivational tool in strategic human resources management
    (Університет «КРОК», 2024) Petrova, Irina; Kondo, Ugboga Ogana; Петрова, Ірина Леонідівна; Кондо, Угбога Огана
    The success or failure of organizations depends basically on the quality of their human resources. Well trained and highly developed employees are considered as key strategic factor for business success of a company. In a modern company training is supposed to be a continuous process which helps employees to learn needed job-related knowledge, skills and abilities and then apply them on the job. Improving significantly employee competence training increases the performance in terms of output, quality and competitiveness, whether in servicing or production organization. Due to training a company can gain competitive advantages in realization of its strategy.Development was traditionally related to learning of top-managers and main specialists of a company. But arguing this point of view, the authors think that in the epoch of innovations development is extremely important for all employees. It facilitates enhancing knowledge, skills and abilities needed for future working activity, much wider than day-to-day tasks, with creative and strategic managerial functions. Training and development provide both professional and personal growth of people in a company. Putting together, they influence on employee motivation ensuring short-term and long term means for employee performance. Their impact on motivation of employees is in the center of the study. The authors conducted research on training and development as a motivational tool, taking case of Dangotte Group Companies, one of the largest conglomerates on theAfricancontinent, in particular its manufacturing cement organization located in Lokoja, Kogi State – Nigeria.Sociological research, based on representative structured questionnaire, confirmed, that training and development was truly a motivational tool to employees’ performance and productivity and to their loyalty and satisfaction as well. Therefore, it was recommended that effective training programs and carefully set development plans should be provided to all employees to enable them to upgrade their knowledge and enhance their skills both professional and personal. The recommendations for managers were given, which occupy all steps of training and development process and highlight their great motivational role in strategic human resource management of organizations. Finally, foreseeable future research can be conducted to cover other variables like (capabilities, involvement and creativity) which might affect performance and productivity in strategic perspective