Кафедра міжнародних відносин та журналістики

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.krok.edu.ua/handle/krok/3160

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Документ
    Використання інструментів штучного інтелекту у процесі підготовки бакалаврів журналістики
    (Український державний університет імені Михайла Драгоманова, 2024) Хоменко, А.О.; Скиба , Ю.А.; Хоменко, Ангеліна Олександрівна
    У статті проаналізовано практичні інструменти штучного інтелекту для підготовки бакалаврів з журналістики. Дані інструменти значно економлять ресурси і освітян, і редакцій під час збору інформації, опису та форматування,передбачення реакції аудиторії, публікації, поширення, аналітики охоплень та комунікації з аудиторією. Розглянутоєвропейські та українські політики та рекомендації щодо використання штучного інтелекту у Європі та Україні,тенденції щодо пришвидшення використання інструментів штучного інтелекту у галузях освіти і економіки; дослідження реакції медіа та медійної грамотності на генеративний ШІ та власне інструменти штучного інтелекту, якіє у відкритому доступі та адаптовані до інтуїтивного використання людиною: без спеціального навчання. Використання інструментів ШІ може підвищити ефективність підготовки майбутніх журналістів, персоналізацію навчання та забезпечити резильєнтність викладачів для забезпечення розвитку унікальних здібностей студентів. Оптимізація ресурсів каталізується стрімким розвитком штучного інтелекту і, зокрема, підготовка бакалаврівз журналістики трансформується під нові можливості. Штучний інтелект генерує самі інструменти і перед освітянами і журналістами постають нові виклики щодо освоєння цифрового ресурсу для якісного виконання професійних завдань. За результатами проведеного дослідження систематизовано інструменти штучного інтелекту за генеративними процесами та описано їхній основний функціонал. Як викладачі, так і журналісти-практики можуть ознайомитися якими саме інструментами штучного інтелекту можна скористатися під час збору інформації, перевірки фактів, конверсії аудіо в текст, конверсією тексту в аудіо, генерації тексту, роботи з таблицями, генерації зображень, конвертації тексту у зображення, конвертації тексту у відео, генерації відео, передбаченні реакції аудиторії, поширенні інформації, оцінці медіа-бренду у соціальних мережах, комерційній роботі засобу масової комунікації, цілодобовій технічній підтримці користувачів засобу масової комунікації.
  • Ескіз
    Документ
    Можливості штучного інтелекту на етапах збору та обробки інформації для створення журналістського матеріалу
    (Liha-Pres, 2023) Матюшко, І.О.; Хоменко, А.О.; Шадура , Є. В.; Хоменко, Ангеліна Олександрівна
  • Ескіз
    Документ
    Development of the educational process in war-time through dual education
    (Університет «КРОК», 2022) Momot, Nelia; Момот, Неля Миколаївна
    The article observes the development of dual education in Ukraine. The role of stakeholders in the interaction of the triangle: stakeholder -HEI -student is determined. The aim of the article is to reflect and observe the use of dual education in wartime as a practical form of educational program in combination with the production process on the example of the program subject area «Journalism». During the research the following methods were used: analysis, statistical method, experiment. Conclusions. It was defined that dual education makes it possible to draft an individual curriculum in accordance with the production objectives of the enterprise. This is confirmed by the participation of «KROK» University in the International Erasmus+ Project COOPERA “Integrating Dual Higher Education in Moldova and Ukraine”. Of course, not everything could be applied as a template in Ukraine, but developing your own model based on international experience is quite realistic, taking into account the current challenges in the labor market. Innovative management in the provision of such tasks of higher education consists of methodical work on the creation of integrated curricula with a clear demarcation of components, whichwill provide the theoretical part and the practical component, determined on the basis of the extrapolation "practical discipline -production tasks". Modern projects provide an opportunity to stabilize the education sector in the long run, taking into account the challenges of the war. If we take as an example the Russian-Ukrainian war, it is obvious that such efforts are being made in recording the facts of war crimes for further transfer of information to governmental agencies. In order not to violate the Laws of Wartime regarding the recording of video materials, the state has created a series of chatbots, the filling ofwhich can be fully ensured by the efforts of students. Ukrainian education continues the implementation of renewal at the expense of international projects, such as, for example, the introduction of dual education. The basic positions in these processes are: the material and technical base that can be provided by enterprises for the implementation of the program results of training by institutions of higher education, the harmonization of the structure and content of domestic educational programs with European standards, the adaptation of knowledge and skills provided by education to the real life needs of the military time, mobility of processes of updating professional competences, bringing the structure of state training standards into line with real needs and requests, taking into account the tendency of a sharp decline in the demographic picture in wartime conditions. Currently, the labor market is unbalanced due to the war. The training of new personnel, their rapid acquisition of professional experience is an urgent issue that can be partially solved by the dual form of education
  • Ескіз
    Документ
    Журналістика в Угорщині: загальне та особливе
    (Університет «КРОК», 2020) Ткач, Дмитро Іванович
    У монографії проаналізовано загальні та особливі риси журналістики в Угорщині, розпочинаючи з XVII сторіччя і закінчуючи сьогоденням. Показано, як за ці часи народжувалася, проходила період становлення та розвивалася угорська журналістика. Особливу увагу приділено друкованій пресі, газетам і журналам, наводяться приклади роботи журналістів за різних політичних умов. Досліджено також нові форми журналістики: Інтернет, блоги і твітер в Угорщині та їх вплив на медіасферу. Підкреслено, що протягом усього періоду існування журналістики в Угорщині влада завжди прагнула використовувати ЗМІ у власних цілях. Для студентів, аспірантів, викладачів факультетів журналістики, міжнародних відносин ВНЗ та всіх тих, хто цікавиться історією ЗМІ й Угорщини.
  • Ескіз
    Документ
    Міжнародна журналістика в системі засобів масової комунікації
    (Університет «КРОК», 2023) Ткач, Дмитро Іванович
    Посібник призначений для вивчення дисципліни «Міжнародна журналістика в системі ЗМК» відповідно до навчального плану освітньої програми «Міжнародна журналістика» рівня вищої освіти «магістр». Мета цього курсу полягає в наданні здобувачам глибокого розуміння сучасних принципів міжнародної журналістики в системі засобів масової комунікації, враховуючи при цьому національну ідентичність та глобальні тенденції. Курс спрямований на підготовку студентів до роботи у сфері журналістики з міжнародною інформацією, з урахуванням національних інтересів, зовнішньої політики країни та сучасних міжнародних медіапрактик. Призначений для студентів ступеня вищої освіти магістра спеціальності «Журналістика» ОПП «Міжнародна журналістика».