Кафедра психології
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.krok.edu.ua/handle/krok/3225
Переглянути
3 результатів
Результати пошуку
Документ Методи діагностики та корекції організаційної культури приватного навчального закладу(Університет "КРОК", 2014) Наконечна, Н.В.; Наконечна, Наталія ВасилівнаУ статті окреслено методи діагностики організаційної культури навчального закладу. Подано різні класифікації організаційної культури. Наведено приклад діагностики та корекції організаційної культури з використанням класифікації Чарльза ХендіДокумент Система методів організаційно-психологічного вивчення стану та перспективи розвитку корпоративної культури приватного вищого навчального закладу(Університет «КРОК», 2018) Наконечна, Н.В.; Наконечна, Наталія ВасилівнаУ статті досліджено основні підходи до проблем вивчення корпоративної культури. Проаналізовано сучасні методики дослідження корпоративної культурної організації. Розглянуто механізм формування організаційної культури. Надано пропозиції щодо застосування інструментальної діагностики оцінки організаційної культури OCAI.Документ Аналіз результатів дослідження психологічних умов розвитку корпоративної культури приватного закладу вищої освіти(Університет «КРОК», 2019) Наконечна, Н.В.; Наконечна, Наталія ВасилівнаВ процесі соціально-економічних реформ в Україні корпоративна культура поступово впроваджується в наше життя. Корпоративна культура багатогранна, відносно нова для нашого суспільства й недостатньо досліджена наукою. Особливого значення корпоративна культура набуває при створенні гармонійної моделі взаємодії учасників навчально-виховного процесу, адже у громадській і педагогічній свідомості до недавнього часу існувало переконання в тому, що культура освітньої установи являє собою комплекс історично сформованих норм і правил, які функціонують в середині закладів вищої освіти. Доцільно зазначити , що за останні 20 років приватні заклади вищої освіти, конкуруючи з державними освітніми установами, накопичили позитивний світовий та вітчизняний досвід підготовки фахівців, спроможних реалізовувати набуті знання та кваліфікацію в умовах глобального інформаційного суспільства та ринкової економіки. Корпоративна культура таких закладів освіти, що сформувалась за ці роки, теж відзначається своєрідністю, функціонуючи в умовах конкурентності та вимог сучасного ринку праці, що формує принципово новий тип відносин між суб’єктами освітньої діяльності як в самій корпорації, так і за її межами, що відзначається своєрідним поєднанням приватно-власницьких інтересів та традиційних педагогічних цінностей. Разом з тим нові умови функціонування закладів вищої освіти, зокрема інтенсифікація процесу входження в європейський освітній простір, зумовлюють потребу здійснення змін в організації і змісті навчально-виховного процесу, що без відповідного коригування корпоративної культури може призвести до так званого культурного розриву, наслідком якого може бути втрата досягнутих навчальним закладом цінностей та завоювань. У статті досліджена корпоративна культура закладів освіти. Визначено природу та механізм дії психологічних умов функціонування корпоративної культури закладів вищої освіти. Здійснено аналіз частотного розподілення результатів у блоці «Робота». Проаналізовано частотне розподілення результатів у блоці «Комунікація». Проаналізовано частотне розподілення результатів у блоці «Управління». Проаналізовано частотне розподілення результатів у блоці «Мотивація і мораль».