Кафедра психології
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.krok.edu.ua/handle/krok/3225
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Документ Науковий дискурс конфлікту в соціальній та юридичній психології(Університет "КРОК", 2016) Петрунько, О.В.; Петрунько, Ольга ВолодимирівнаУстатті проаналізовано особливості наукового дискурсу конфлікту у предметному полі соціальної та юридичної психології. Проаналізовано також особливості технологічного розв’язання конфлікту в соціально-психологічній та юридичній практиках. Показано обмежену роль права в розв’язанні соціальних конфліктів. Показано необхідність налагодження й зміцнення міжпредметних зв’язків юридичної та соціальної психології в дослідженні й операціоналізації конфліктуДокумент Управління міжособистісними конфліктами у студентському середовищі: результати впровадження навчального курсу(Інституту психології імені Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України, 2022) Сорока, Ірина Анатоліївна; Сингаївська, Ірина ВалентинівнаТема міжособистісних конфліктів у студентському середовищі є нагальною про що свідчать спостереження та результати проведення експерименту. Проведення опитувань та застосування психологічних методик під час констатувального експерименту виявили негативне сприйняття конфліктів студентами, низький та середній рівень емоційного інтелекту та використання стилів «уникання» та «конкуренція» як стиль поведінки в конфлікті. Отримані результати були покладені в основу розробки навчального курсу «Управління міжособистісними конфліктами у студентському середовищі». Мета формувального експерименту полягала у розробці, організації та визначенні ефективності впровадження навчального курсу. У роботі були застосовані методи емпіричного дослідження (опитування, тестування, спостереження, активні методи навчання); методи математичної статистики (t критерій Стьюдента). Загальний обсяг вибірки – 214 студентів університету. Покращення результатів тестування на когнітивному, емоційному та поведінковому рівнях та позитивний зворотній зв’язок від студентів підтверджують ефективність навчального курсу. Дана робота може слугувати поштовхом для подальших крос культурних досліджень