Кафедра маркетингу та поведінкової економіки

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.krok.edu.ua/handle/krok/3159

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Документ
    Розвиток креативності як імператив стратегічного управління людськими ресурсами
    (ТОВ «Консалтингово-видавнича компанія «Ділові перспективи»; ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»., 2022) Петрова, І.Л.; Петрова, Ірина Леонідівна
    Статтю присвячено розвитку креативності методами і засобами стратегічного управління людськими ресурсами. Внаслідок дії низки факторів зростає потреба кожної організації в креативності як основному джерелі її конкурентоспрожності та ділового успіху. Автор розглядає різні підходи до креативності і подає власне бачення її співвідношення з творчістю та інноваційністю. З огляду на це під креативністю розуміється не будь-яка творчість, а творчість у сфері конкретних бізнес-процесів з метою отримання прибутку (доходу) шляхом задоволення визначених потреб споживачів, як реальних, так і потенційних. На відміну від інших проявів креативності, в статті висувається і обґрунтовується ідея про креативність як стратегічний імператив, досягнення якого вимагає цілеспрямованої та скоординованої взаємодії всіх процесів у сфері управління персоналом. Для забезпечення імперативу необхідно розробляти стратегію управління людськими ресурсами, орієнтовану на креативний розвиток персоналу і організації загалом. Стратегія управління креативним розвитком персоналу дозволяє побудувати цикл креативності з певною послідовністю елементів, а також розробити механізм відтворення цього циклу. У статті аналізуються HR-технології, які сприяють розвитку креативності людських ресурсів. Новим поглядом на проблему є обґрунтування необхідності методів «м’якого» управління креативністю шляхом створення сприятливого середовища для її розвитку
  • Ескіз
    Документ
    Аналіз впливу диджиталізації на попит і пропозицію на ринку праці України
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2022) Бараш, А.Ю.; Петрова, І.Л.; Петрова, Ірина Леонідівна
    У статті визначено вплив цифровізації та автоматизації виробничих процесів на попит і пропозицію на ринку праці України. Встановлено позитивні наслідки оцифривізації, які стабілізують ситуацію на вітчизняному ринку праці, зокрема в екстремальних умовах пандемії і війни, це: поява нових цифрових професій, можливість віддаленої роботи, індивідуалізація форм зайнятості і умов співпраці під особисті потреби суб’єктів ринку праці. Введено поняття цифрові професії, як креативної трудової діяльності, яка пов’язана з впровадженням, забезпеченням функціонування і поширенням працівником цифрових технологій у виробничих процесах в будь-якій сфері економічної діяльності. Обґрунтовано тенденцію збільшення чисельності цифрових працівників внаслідок загальносвітової тенденції побудування глобального інформаційного суспільства. Показано наслідки диджиталізації, які заважають ефективному функціонуванню ринку праці і проявляються у збільшенні безробіття через появу зайвих працівників, навички яких є недоцільними у оцифрованій реальності, відплив кадрів на зарубіжні ринки праці, посилення нерівності населення у трудових можливостях. Зроблено висновок про необхідність взаємодії освітніх закладів, бізнесу і держави у досягненні збалансування попиту і пропозиції на ринку праці України в умовах диджиталізації.
  • Ескіз
    Документ
    Preservation and development of human potential of Ukraine in modern conditions
    (Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Видавничо-поліграфічний центр «Київський університет», 2022) Petrova, Iryna; Sandugey, Valentina; Mamedova, Shahla; Петрова, Ірина Леонідівна
    The article analyses the process of transforming human potential into human capital, as well as the decisive role of human capital in the formation of a competitive economy. The issues of ensuring conditions, identifying problems and evaluating the prospects for the development of human capital in Ukraine are investigated. The aim of the article is to substantiate contradictions in the formation of human potential and human capital, to reveal and explaine the gap between them, to determine the type of their reproduction and to show some ways of their preservation and development in modern conditions. The hypothesis of the article is the assumption that the human potential formed as a result of the accumulation of knowledge, skills and experience does not guarantee that its bearers will receive higher incomes from labor. The transformation of human potential into human capital involves the process of capitalization of acquired knowledge, which is influenced by many objective and subjective factors. Research Methodology is based on classical human capital theory as well as contemporary approaches to human recourses development. In addition, the following methods were used in the research process: theoretical generalization (concept of human potential and human capital) analysis and synthesis (component structure of human potential, levels and phases and types of human potential reproduction), quantitative-qualitative analysis (determination of quantitative and qualitative characteristics of human potential), comparative analysis (studying and comparing human potential indicators in different countries), statistical analysis and sociological analysis (using data of statistics and sociological research). Findings include our propositions on creating jobs, establishing interaction between the labor market and the market of educational services, developing the infrastructure of the labor market, raising the standard of living of the population, limiting the unemployment rate, supporting motivation to work, and regulating population migration. These factors require special measures to create conditions for the transformation of human potential into human capital, as well as for the development of human capital in the economy of Ukraine.
  • Ескіз
    Документ
    Дистанційне навчання як дієвий інструмент управлінської освіти
    (Університет «КРОК», 2022) Мала, І.Б.; Мала, Ірина Борисівна
    В ході написання статті розглянуто сутність та особливості дистанційного навчання як дієвого інструмента управлінської освіти. Акцентовано увагу на методах, формах і режимах дистанційного навчання. Метою дослідження є аналіз основних елементів дистанційного навчання, як дієвого інструменту управлінської освіти. З’ясовані основні принципи, переваги та проблеми дистанційного навчання. Визначено коло перспективних напрямків, щодо розвитку дистанційної освіти в Україні. Розглянуто сутність категорії «дистанційне навчання» та розкрито основні періоди її еволюції. Розкрито альтернативні погляди науковців щодо сутності дистанційної освіти та її складових. Проаналізовано сучасні підходи до розуміння впровадження використання дистанційного навчання, як засобу впровадження вирішенню низки актуальних викладацьких завдань, а саме, підвищення ефективності навчальної діяльності студентів, кращої організації навчального процесу, використання можливостей інформаційно-комунікаційних технологій при організації навчально-виховного процесу. Висвітлений термін «тьютор», визначена його роль і значення в процесі дистанційного навчання. Окреслено авторське бачення безпосередньо функцій тьютора, які здійснюються в оперативному управлінні самостійною навчальною діяльністю студентів. Визначено роль створення системи високоякісної підготовки управлінських кадрів, відкритих до інноваційного простору, адекватних у сприйнятті динамічності подій, готових підвищувати професіоналізм упродовж усього життя; здатних формувати управлінську команду та залучати до спільної ефективної взаємодії на шляху досягнення стратегічних завдань. Продемонстрований практичний авторський досвід у процесі функціонуванні інституту тьюторство, який запроваджений в Університеті економіки та права «КРОК». Зазначено особливості синхронного і асинхронного режимів взаємодією між суб’єктами дистанційного навчання; виявлені переваги та недоліки даних режимів. Визначено розуміння впровадження сучасних технологій дистанційного навчання, сучасних методик організації навчального процесу. Обгрунтовано важливість компетенцій дистанційного навчання у глобалізованому світі, які є необхідною умовою для здобуття конкурентоспроможних знань. Висвітлені умови широкого впровадження дистанційного навчання в Україні та шляхи популяризації дистанційної освіти у всіх навчальних напрямах.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні засади розробки маркетингової стратегії підприємства
    (Університет «КРОК», 2022) Петрова, І.Л.; Лойко, Є.М.; Петрова, Ірина Леонідівна
    В статті розглянуто методичні засади розробки маркетингової стратегії підприємства у сфері просування продукції. Метою статті є обґрунтування методичного підходу та алгоритму розробки маркетингової стратегії підприємства. Визначено, що через швидкі зміни у суспільстві виникає необхідність розробки нових маркетингові стратегії просування товарів та послуг до споживачів. Виявлено сучасні напрями розвитку нових маркетингових стратегій: нейромаркетинг, івент-маркетинг, емоційний маркетинг, інтернет-маркетинг, контент-маркетинг. Завдяки цим стратегічним напрямам досягається основна мета діяльності підприємства – задоволення потреб споживачів. Застосування сучасних напрямів розвитку нових маркетингових стратегій розглянуто на прикладі підприємств швейної галузі. Визначено, що діяльність промислових підприємств, зокрема швейних підприємств, в умовах карантинних обмежень із-за пандемії COVID-19 зазнала суттєвих змін. В період карантину по COVID-19 споживацький попит на одяг значно знизився, тому швейні підприємства вимушені були розробляти новий перелік індивідуальних послуг, які б вони могли надавати своїм споживачам. Перелік нових послуг потребує від швейного підприємства розробки нової маркетингової стратегії для залучення споживачів цих послуг. Сучасні маркетингові стратегії просування послуг під новий сегмент ринку будуються на основі використання інструментів Інтернет-маркетингу. Доведено, що для швейних підприємств маркетингові стратегії з використанням інструментів Інтернет-маркетингу не є звичними та широко вживаними, тому потребують теоретико-методичного обґрунтування та розробки практичних інструментів Інтернет-маркетингу. Аналіз результатів фінансово-економічної діяльності швейного підприємства за період 2018 -2021 рр. та аналіз сайту швейного підприємства дозволив зробити висновок, що навіть коректно сформований і налаштований сайт не дає 100 % гарантії реалізації продукції. Запропоновано алгоритм застосування таргетованої реклами через соціальну мережу Facebook з метою просування послуг швейного підприємства до споживача. Визначено позитивний ефект впровадження таргетованої реклами у маркетинговій діяльності обраного підприємства.