Кафедра міжнародних відносин та журналістики
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Кафедра міжнародних відносин та журналістики за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 36
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Development of the educational process in war-time through dual education(Університет «КРОК», 2022) Momot, Nelia; Момот, Неля МиколаївнаThe article observes the development of dual education in Ukraine. The role of stakeholders in the interaction of the triangle: stakeholder -HEI -student is determined. The aim of the article is to reflect and observe the use of dual education in wartime as a practical form of educational program in combination with the production process on the example of the program subject area «Journalism». During the research the following methods were used: analysis, statistical method, experiment. Conclusions. It was defined that dual education makes it possible to draft an individual curriculum in accordance with the production objectives of the enterprise. This is confirmed by the participation of «KROK» University in the International Erasmus+ Project COOPERA “Integrating Dual Higher Education in Moldova and Ukraine”. Of course, not everything could be applied as a template in Ukraine, but developing your own model based on international experience is quite realistic, taking into account the current challenges in the labor market. Innovative management in the provision of such tasks of higher education consists of methodical work on the creation of integrated curricula with a clear demarcation of components, whichwill provide the theoretical part and the practical component, determined on the basis of the extrapolation "practical discipline -production tasks". Modern projects provide an opportunity to stabilize the education sector in the long run, taking into account the challenges of the war. If we take as an example the Russian-Ukrainian war, it is obvious that such efforts are being made in recording the facts of war crimes for further transfer of information to governmental agencies. In order not to violate the Laws of Wartime regarding the recording of video materials, the state has created a series of chatbots, the filling ofwhich can be fully ensured by the efforts of students. Ukrainian education continues the implementation of renewal at the expense of international projects, such as, for example, the introduction of dual education. The basic positions in these processes are: the material and technical base that can be provided by enterprises for the implementation of the program results of training by institutions of higher education, the harmonization of the structure and content of domestic educational programs with European standards, the adaptation of knowledge and skills provided by education to the real life needs of the military time, mobility of processes of updating professional competences, bringing the structure of state training standards into line with real needs and requests, taking into account the tendency of a sharp decline in the demographic picture in wartime conditions. Currently, the labor market is unbalanced due to the war. The training of new personnel, their rapid acquisition of professional experience is an urgent issue that can be partially solved by the dual form of educationДокумент Вектори впровадження інформаційно-маніпулятивних технологій у легітимаційний процес України (на прикладі парламентських виборів 2012 року)(Institute of Society Transformation, 2013) Рибак, Ірина Вікторівна; Rybak, IrynaАктуалізовано проблему співвідношення маніпулятивних та легітимаційних практик сучасного політикуму України в контексті парламентських виборів 2012 року. Визначено закономірності впровадження інформаційно-маніпулятивних технологій в електоральний процес та їх легітимаційний потенціалДокумент Вплив глобалізації на розвиток міжнародних соціально-економічних процесів(Університет «КРОК», 2022) Ткач, Дмитро; Білокур, Ганна; Ткач, Дмитро ІвановичЗа результатами дослідження проведено аналіз сутності розвитку глобалізаційних процесів у контексті їх соціально-економічних, політичних, екологічних та культурних проявів. Визначено особливості та роль функціонування глобальних міжнародних економічних інституцій, зокрема таких як Міжнародний валютний фонд (МВФ), Світова організація торгівлі (СОТ). Визначено та охарактеризовано негативні наслідки глобалізації, серед яких збільшення міграції, легальної та нелегальної, або з економічних причин, або через екологічні катастрофи. Встановлено, що у соціальній сфері глобалізація суттєво вплинула на рівні і умови зайнятості та на соціальні права працівників. Обґрунтовано появу міжнародних рухів, які зазвичай називається антиглобалізаційними, що об’єднують профспілки, екологічні неурядові організації, політичні, правозахисні, наукові кола, жіночі організації та всіх, хто зацікавлений у створенні більш справедливого світу. В економічній сфері глобалізація асоціюється з розвитком капіталізму як економічної системи, часто на основі віри в саморегулювання ринків. Глобалізація сприяла розвитку економічної свободи і нібито підняла рівень життя в усьому світі, навіть якщо у відносному вираженні розрив між багатими і бідними зростає. Реалізація завдань щодо запобіганню впливу різного виду ризиків що спричинені процесами глобалізації, потребую глибокого аналізу міжнародного правового поля, вимог та правил, які потрібно буде впровадити для фактичного здійснення міжнародних зобов'язань на внутрішньодержавному рівні шляхом трансформації міжнародно-правових норм у національні закони та підзаконні акти. В умовах сучасних глобальних викликів для соціально-економічної безпеки України актуальним є дослідження питань, спрямованих на формування стійкості до впливу негативних чинників, посилення конкурентоспроможності на світовому рівні загалом, швидке реагування на зміни встановлення світових норм та забезпечення відповідності їх. Актуальність даної проблематики є розвиток високотехнологічних сфер діяльності, створення нових центрів або інституцій трансферу технологій, введення заходів щодо спрощення контролю ведення бізнесу різного рівня та стимулювання до їх постійного розвитку для зниження рівня імпортозалежності, що в свою чергу призведе до збільшення обсягів прямих іноземних інвестицій.Документ Журналістика в Угорщині: загальне та особливе(Університет «КРОК», 2020) Ткач, Дмитро ІвановичУ монографії проаналізовано загальні та особливі риси журналістики в Угорщині, розпочинаючи з XVII сторіччя і закінчуючи сьогоденням. Показано, як за ці часи народжувалася, проходила період становлення та розвивалася угорська журналістика. Особливу увагу приділено друкованій пресі, газетам і журналам, наводяться приклади роботи журналістів за різних політичних умов. Досліджено також нові форми журналістики: Інтернет, блоги і твітер в Угорщині та їх вплив на медіасферу. Підкреслено, що протягом усього періоду існування журналістики в Угорщині влада завжди прагнула використовувати ЗМІ у власних цілях. Для студентів, аспірантів, викладачів факультетів журналістики, міжнародних відносин ВНЗ та всіх тих, хто цікавиться історією ЗМІ й Угорщини.Документ Забезпечення прав і свобод людини та громадянина в Угорщині (частина 1)(Університет «КРОК», 2018) Ткач, Д.І.; Ткач, Дмитро ІвановичУ статті аналізується угорський досвід забезпечення прав і свобод людини та громадянина. Показано, з якими складнощами стикається угорське суспільство в утвердженні на практиці принципу рівноправності, забезпечення скорочення розриву між проголошеними в Конституції правами і свободами особи, а також закріпленими в ній гарантіями цих прав і свобод та повсякденною практикою їх реалізації і захисту.Документ Забезпечення прав і свобод людини та громадянина в Угорщині (частина 2)(Університет «КРОК», 2018) Ткач, Д.І.; Ткач, Дмитро ІвановичУ статті аналізується угорський досвід забезпечення прав і свобод людини та громадянина. Показано, з якими складнощами стикається угорське суспільство в утвердженні на практиці принципу рівноправності, забезпечення скорочення розриву між проголошеними в Конституції правами і свободами особи, а також закріпленими в ній гарантіями цих прав і свобод та повсякденною практикою їх реалізації і захисту.Документ Зміни у сфері споживання домашніх господарств у 1990-х роках в Угорщині(Університет «КРОК», 2018) Ткач, Д.І.; Ткач, Дмитро ІвановичУ статті аналізуються зміни у сфері споживання домашніх господарств у1990-х роках в Угорщині.Визначаються ключові напрямидіяльності держави у цій царині.Підкреслюється, що зміни в становищі домогосподарств віддзеркалюють реальні результати і соціальну ціну реформ, які часто не збігаються з їхніми оцінками на основі макроекономічних індикаторів. Особливо наголошується на тому, що невирішені соціальні проблеми, і понад усемасштаби бідності і безробіття, соціального відчуження, можуть стати серйозною перешкодою на шляху прогресу, джерелом серйозних соціальних, національних і політичних конфліктів.Відмічається, що саме в 90-х роках ХХ століттяУгорщина активно проводила інституціональні соціальні реформи й адаптувалася до соціальних реформ, які відповідали вимогам ЄС.Документ Література факту: наративні моделі fiction/non-fiction у творчості українських письменників(Університет «КРОК», 2021) Момот, Неля МиколаївнаМонографія є результатом дослідження літератури факту. Зокрема, зосереджено увагу на обґрунтуванні впливу традицій автобіографізму та щоденниковості, починаючи від Т. Шевченка, удосконалюючи існуючі та розробляючи нові наративні моделі fiction / non-fiction на прикладі мемуаристики В. Винниченка та есеїстики Є. Маланюка. Крім того, дослідження містить окремий розділ щодо інтелектуального феномену есеїстики Є. Маланюка періоду еміграції. Матеріали монографії будуть корисні науковцям, літературознавцям, викладачам, аспірантам і студентам філологічних та гуманітарних спеціальностей, зокрема студентам спеціальності «Журналістика», та широкому загалу читачівДокумент Масмедіа Угорщини про проблеми в українсько-угорських відносинах, пов'язаних із Законом про освіту(Громадська спілка «Редакція журналу «Зовнішні справи», 2020) Ткач, Дмитро; Ткач, Дмитро ІвановичУ статті проаналізовано проблеми, що виникли в українсько-угорських відносинах після прийняття Верховною Радою України законів про освіту у 2017 та 2019 роках. Зазначається, що захист прав угорських національних меншин, що проживають за кордоном, відповідає національним інтересам країни і протягом тридцяти років не змінювався. Серед комплексу проблем, пов’язаних із захистом прав угорців за кордоном, Будапешт приділяє велику увагу освіті рідною мовою. Верховна Рада України на порушення міжнародних зобов'язань держави та Закону України про міжнародні договори України прийняла Закон "Про освіту" 5 вересня 2017 року. Стаття 7 цього документа обмежує право угорської меншини на освіту за їхніми правами. рідна мова, починаючи з 5 класу. Саме це положення закону викликало жорстоку критику з боку офіційного Будапешта. Урядові урядовці та політики оцінили запровадження українського уряду як спробу асиміляції угорської національної меншини. У свою чергу міністр закордонних справ і торгівлі Угорщини П. Сіярто заявив, що його країна заблокує всі кроки на шляху європейської інтеграції України та прагнень Києва до членства в НАТО. Відразу після прийняття закону угорські ЗМІ розпочали потужну кампанію критики статті 7 Закону "Про освіту". Лише за місяць було опубліковано 136 статей на цю тему. Далі робиться спроба проаналізувати висвітлення угорських ЗМІ про проблему загострення двосторонніх відносин між Україною та Угорщиною. Підкреслюється, що 29 червня 2020 року заступник міністра закордонних справ В. Боднар заявив, що на кінець липня запланована зустріч Президента України В. Зеленського та Прем'єр-міністра Угорщини В. Орбана. Очікується, що під час зустрічі будуть обговорені питання українсько-угорських відносин щодо законодавства про освіту. Від цих переговорів залежатимуть подальші відносини між двома країнами. Чи повернуться вони на шлях добросусідства та взаємоповаги, чи знову підуть шляхом конфронтації?Документ Маятник політичної легітимності в Україні: інформаційно-маніпулятивний контекст(Університет «КРОК», 2018) Рибак, Ірина ВікторівнаМонографічне видання присвячене осмисленню глибоких та вклай суперечливих трансформацій легітимаційних/делегітимаційних практик в сучасному політикумі під впливом інформаційно-маніпулятивних технологій. Для концептуалізації сутності легітимаційних/делегітимаційних практик в Україні в умовах активної інтервенції мас-медіа у вітчизняний політикум автором запропоновано концепт «маятник легітимності» політичної влади, наукова інструменталізація якого в даному дослідженні дозволила найбільш коректно та в повній мірі відобразити онтологічну сутність динамічних, комплексних та все більш карколомних перетворень в сучасному політикумі України. Для науковців, викладачів, студентів, а також для всіх, хто цікавиться політикою.Документ Модернізація стратегії національної безпеки в Україні в умовах інноваційного розвитку з акцентом на економічній безпеці(Університет «КРОК», 2019) Вовченко, О.В.; Вовченко, Олена ВладиславівнаУ статті проаналізовано роль соціально-економічного розвитку України в контексті світових інноваційних процесів. Посилення впливу науки та новітніх технологій на розвиток соціально-економічної сфери в останні десять років підвищує актуальність інноваційної моделі розвитку країни. Провідні економіки світу зазнали суттєвих і стрімких структурних змін у результаті застосування інноваційних технологій, але Україна не здатна структурно модернізувати економіку у відповідності з новим технологічним укладом. Ігнорування цих процесів в Україні не тільки стримує розвиток, а й підриває економічну безпеку держави в системі національної безпеки. Формування інноваційної економіки потребує зваженої державної політики, яка закріплюється на законодавчому рівні. Висловивши намір України щодо інтеграції у Європейський Союз, держава зобов’язана створити відповідний рівень забезпечення добробуту населення згідно з європейськими стандартами, що обумовлює необхідність реалізації вищезазначеної політики. Показано, що ситуація на сході України значно підірвала соціально-економічний стан країни, що прямо пов’язано з гарантуванням економічної безпеки в системі національної безпеки. Законодавчою базою для вирішення цього питання є Закон України «Про національну безпеку України» та Стратегія національної безпеки України. Але Закон України «Про національну безпеку України» змінився в 2018 р., а чинною є Стратегія, затверджена 2015 р. Визначено серйозний недолік нової редакції Закону – скорочення визначення поняття «національна безпека України», вилучення понять «боротьба з корупцією», «охорона здоров’я», «розвиток освіти та науки», «інноваційна політика» і т. ін. Доцільний вибір політики запровадження Стратегії національної безпеки дає змогу зосередити зусилля й ресурси на реалізації потенціалу економічного розвитку і відтак забезпечити ефективний і безпечний розвиток усіх сфер життєдіяльності людини, суспільства й держави. Запропоновано напрями удосконалення механізмів забезпечення економічної безпеки України на законодавчому рівні в умовах інноваційного розвитку, які дають можливість зосередитися на вирішенні першорядних проблем у законодавчих документах щодо національної безпеки України.Документ Міждисциплінарні дослідження науки ХХІ століття(Університет «КРОК», 2021)Збірник містить матеріали Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції молодих учених та студентів "Міждисциплінарні дослідження науки ХХІ століття", яка відбулась 1 грудня 2021 р. в Університеті економіки та права «КРОК». Матеріали подаються в редакції авторівДокумент Міждисциплінарні дослідження науки ХХІ століття(Університет «КРОК», 2023)Міждисциплінарні дослідження науки у сучасному освітньому просторі відіграють провідну роль у пізнанні світу, процесів, які відбуваються у різних сферах і галузях знань. Такі дослідження зорієнтовано на поглиблення фундаментальних знань та наближення їх від науки до освіти. Вони є об’єднуючими для різних професійних сфер, що дає можливість застосувати знання і вміння з різних дисциплін. За своїм характером, міждисциплінарний підхід дає можливість різнобічно підійти до спостереження та вивчення якогось конкретного наукового аспекту, вирішити конкретну науково-навчальну задачу. Дана конференція має на меті апробувати методологічні напрацювання сучасної науки, які потребують обговорення для спільного вирішення науковоосвітніх актуальних проблем. Сучасні погляди молодих науковців та здобувачів можуть стати у нагоді для академічної фундаментальної науки та освітньої галузі у процесі викладання навчальних дисциплін. Наукові дослідження ХХІ століття вимагають інноваційних методів. У зв’язку з вирішенням таких практичних питань необхідно проводити науково-практичні обговорення, здійснювати аналіз із урахуванням думки молодих науковців і студентів. Міждисциплінарні дослідження об’єднують різні наукові сфери, доповнюючи обмін інформацією та досвідом, комбінуючи інноваційні методики сучасної науки.Документ Міждисциплінарні дослідження науки ХХІ століття(Університет «КРОК», 2022)Збірник містить матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції молодих учених та студентів "Міждисциплінарні дослідження науки ХХІ століття", яка відбулась 1 грудня 2022 р. в Університеті економіки та права «КРОК». Матеріали подаються в редакції авторівДокумент Міжнародна журналістика в системі засобів масової комунікації(Університет «КРОК», 2023) Ткач, Дмитро ІвановичПосібник призначений для вивчення дисципліни «Міжнародна журналістика в системі ЗМК» відповідно до навчального плану освітньої програми «Міжнародна журналістика» рівня вищої освіти «магістр». Мета цього курсу полягає в наданні здобувачам глибокого розуміння сучасних принципів міжнародної журналістики в системі засобів масової комунікації, враховуючи при цьому національну ідентичність та глобальні тенденції. Курс спрямований на підготовку студентів до роботи у сфері журналістики з міжнародною інформацією, з урахуванням національних інтересів, зовнішньої політики країни та сучасних міжнародних медіапрактик. Призначений для студентів ступеня вищої освіти магістра спеціальності «Журналістика» ОПП «Міжнародна журналістика».Документ Міжнародно-правове забезпечення діяльності ЮНЕСКО у галузі комунікацій(Київський університет права НАН України; Інститут держави і права ім. В.М. Корецького НАН України, 2024) Ткач, Дмитро ІвановичУ статті досліджується питання щодо міжнародно-правового забезпечення діяльності ЮНЕСКО в галузі комунікацій. Автор розглядає роль та важливість Організації, яка відіграє ключову роль у реалізації глобальних цілей сталого розвитку, приділяючи особливу увагу освіті, рівності статей, захисту культурної спадщини та сприянню науковому співробітництву. Особливу увагу автор приділяє дослідженню головної мети ЮНЕСКО (Організація Об’єднаних Націй з питань освіти, науки та культури), а саме у сприянні миру та безпеці у світі через міжнародну співпрацю в галузях освіти, науки, культури та комунікації, прагненню створити умови для діалогу між цивілізаціями, культурами та народами, заснованого на взаємній повазі та розумінні, вважаючи, що це необхідно для досягнення глобальної стабільності та розвитку. Аналіз статті спрямований на розгляд юридичних аспектів, пов’язаних із функціонуванням ЮНЕСКО та його роллю у глобальному обміні інформацією. Автор досліджує міжнародні документи, угоди та конвенції, які регулюють діяльність організації у цій сфері, і висвітлює їхнє практичне застосування.Документ Місце і роль Президента у зовнішній політиці України: психоаналітичне та візуально-психологічне портретування(Університет «КРОК», 2020) Ткач, Дмитро ІвановичУ монографії проаналізовано вплив фактору особистості на зовнішню політику держави, а саме Президентів України новітньої доби. Як позитивні та негативні риси їх характеру впливали на прийняття зовнішньополітичних рішень. Особливу увагу приділено візуальній психодіагностиці як діагностичному методові дослідження й аналізу особистих рис керманичів Української держави, їх психологічних станів, властивостей, який базується на спостереженнях за їх зовнішнім виглядом і діяльністю.Документ Навчально-методичний посібник виконання курсової роботи для здобувачів вищої освіти рівня «бакалавр» освітньої програми «Культурологія»(Університет «КРОК», 2024) Момот, Н.М.; Бурмака, М.В.; Момот, Неля Миколаївна; Бурмака, Марія ВікторівнаНавчально – методичний посібник для виконання та захисту курсової роботи бакалавра містить рекомендації щодо організації здобувачем самостійної навчально-наукової роботи з елементами дослідженнями. Визначається сутність і завдання курсової роботи бакалавра, організації роботи над виконанням цих досліджень, описуються основні її етапи та вимоги до оформлення цих робіт. Зазначена процедура захисту, надаються зразки документів, що використовуються під час підготовки курсової роботи.Документ Наскрізна програма практики та методичні рекомендації для студентів денної, заочної та дистанційної форм навчання спеціальності "Журналістика" рівня вищої освіти магістр, освітня програма "Міжнародна журналістика"(Університет «КРОК», 2024) Ткач, Дмитро ІвановичМетодичні рекомендації Д.І.Ткача окреслюють ключові аспекти організації та проходження практики майбутніми журналістами - студентами спеціальності “Журналістика” ВНЗ «Університет економіки та права «КРОК», в різних медіа-середовищах. Вони спрямовані на забезпечення ефективного практичного досвіду та допоможуть у написанні практичних рекомендацій для кваліфікаційної роботиДокумент Передумови становлення і розвитку міжрегіонального співробітництва між Україною та Канадою у історико-правовому контексті «особливого партнерства»(Університет «КРОК», 2020) Ткач, Д.І.; Гнілуша, С.І.; Ткач, Дмитро ІвановичУ статті виконано дослідження щодо становлення та розвитку міжрегіонального співробітництва в контексті українсько-канадського «особливого партнерства». Визначено та проаналізовано договірно-правове забезпечення двосторонніх відносин, а саме пунктів щодо налагодження зв’язків між областями/містами України та провінціями Канади. Так, договірно-правову базу склали основні значущі документи: 1) «Спільна Декларація про особливе партнерство між Україною та Канадою» від 1994 та 2001 років; 2) Меморандум про взаєморозуміння між Урядом України і Урядом Канади стосовно канадської програми співробітництва; 3) Угода про дружбу і співробітництво між Україною і Канадою. Авторами розроблено типологізацію попередніх умов існування двосторонніх взаємин у напрямі міжрегіонального співробітництва, за якої передумови було поділено на два типи: етнічно-історичні та інституційно-правові, де другий тип, у свою чергу, був виявлений як на державному, так і на рівні урядів Канади та України. Крім того, визначено список найбільш важливих офіційних документів між регіонами та містами-побратими, що надало змогу оцінити ступінь задіяння окремих регіонів кожної з країн. Так, зі сторони України у співробітництві брали участь Чернівецька, Івано-Франківська, Львівська, Дніпропетровська області та окремі обласні міста, такі як Київ, Одеса й Ужгород. З іншої сторони – Канади – активно залучені декілька провінцій, а саме Саскачеван, Альберта, Манітоба та міста Торонто, Ванкувер і Гамільтон. Відповідно до пунктів п’яти договорів міжрегіональних взаємин виконано поглиблений аналіз та оцінка напрямів і галузей співробітництва, де окрему увагу приділено освіті та науці, а також обмінам між областями та провінціями в цих галузях. Однак, не менш важливими визначаються також і культурна та сільськогосподарська сфери, охорона здоров’я та економічне співробітництво. Проведене авторами дослідження відкриває можливість для подальшого виділення пріоритетних сфер поглиблення міжрегіональних відносин України та Канади з урахуванням уже чіткого та результативно налагодженого «особливого партнерства».