Кафедра маркетингу та поведінкової економіки
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.krok.edu.ua/handle/krok/3159
Переглянути
1 результатів
Результати пошуку
Документ Розвиток інформаційного суспільства. Т.2. Інноваційні засади та виміри стратегічного розвитку підприємств України(Університет «КРОК», 2012) Петрова, Ірина Леонідівна; Борисенко, З.М.; Соловйов, В.П.; Попович, О.С.; Мех, О.А.; Міщенко, Володимир Спиридонович; Дишлюк, Н.І.; Шпильова, Т.І.; Шпильовий, В.Д.; Бучацький, В.Й.; Семенова, Л.Н.; Денисюк, В.А.; Андрєєва, Віта Анатоліївна; Єсипчук, Т.А.; Черненко, В.М.; Головатюк, В.М.; Пилипенко, Ольга Олегівна; Терон, І.В.; Лелюк (Ананьєва), Олеся Олеександрівна; Ананьєва, Олеся Олександрівна; Євтушенко, С.В.; Балика, О.Г.; Романів, Т.В.У монографії розглядаються актуальні питання інноваційного забезпечення стратегічного розвитку підприємства. Автори пропонують новий комплексний підхід до створення умов розробки та реалізації інноваційних стратегій розвитку підприємства залежно від їх конкретних видів та призначення. Значна увага приділяється ролі держави у створенні сприятливого інноваційного середовища, становленні національної інноваційної системи, підвищенню її соціальної відповідальності за фінансово-економічне та організаційно-правове забезпечення інноваційної діяльності підприємств. Особливістю цією монографії є дослідження соціальних аспектів інноваційної діяльності підприємств, виділення та аналіз класу соціальних інновацій. У роботі розглянуто проблеми інтелектуального капіталу як стратегічного активу сучасного підприємства. Призначено для керівників та спеціалістів підприємств, наукових працівників, викладачів, аспірантів і студентів економічного профілю.