Кафедра маркетингу та поведінкової економіки
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.krok.edu.ua/handle/krok/3159
Переглянути
21 результатів
Результати пошуку
Документ Advantages of implementation system of climate and environmental management in the activities of the enterprise(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Bielova, O.I.; Naumova, O.O.; Бєлова, Олена Ігорівна; Наумова, Олена ОлександрівнаДокумент Marketing and climate change(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Bielova, O.I.; Naumova, О.О.; Бєлова, Олена Ігорівна; Наумова, Олена ОлександрівнаДокумент The role of corporate culture in managing virtual project teams: strategic challenges, solutions, and development prospects(Scientific Center of Innovative Researches OU, 2024) Bielova, Olena; Bielov, Oleksandr; Бєлова, Олена ІгорівнаДокумент Мотиваційні інструменти забезпечення конкурентоспроможності підприємства(Університет «КРОК», 2015) Бєлова, О.І.; Бєлова, Олена ІгорівнаУ статті досліджено структуру інструментів забезпечення конкурентоспроможності підприємства. Визначено основні елементи, цілі та методи мотиваційного механізму у стратегічному управлінні підприємством як основі забезпечення конкурентоспроможності підприємстваДокумент Мотивування стратегічної активності підприємств(Університет «КРОК», 2016) Петрова, І.Л.; Бєлова, О.І.; Петрова, Ірина Леонідівна; Бєлова, Олена ІгорівнаУ статті запропоновано підхід до мотивування стратегічної активності підприємств. Розглянуто різні типи підприємств, класифіковані за форматом, ступенем застосування стратегічного підходу та типом обраної стратегії. Розроблено методичні рекомендації щодо формування мотиваційного механізму для кожної групи підприємствДокумент Analysis and prioritizing rick minimizing techniques of IT projects(Київський національний університет будівництва і архітектури, 2021) Jalal, Elbaruni; Bielova, Olena Ihorivna; Melenchuk, Viktor Mikolayovich; Бєлова, Олена ІгорівнаThis article is devoted to the risk analysis of IT projects. The article defines the risks of IT projects, classifies the key risks of IT projects and identifies the main sources of risks of IT projects. The analysis of risks of IT projects at introduction of information management system in realization of projects of the company is also presented. The possibility of risks of IT projects during the implementation of the management information system in the implementation of the company's projects is analyzed. And also the ways of minimization of occurrence of risks of IT projects at introduction of information management system in realization of projects of the company are offered. Under ideal circumstances, in modern organizations, project implementation reduces risks to zero. At the same time, in modern realities, it remains necessary to take into account risks and manage them as part of the organization when implementing projects. Nevertheless, risk minimization is effective for the dynamic growth of an organization or institution when implementing projects. The current trends in information projects in today's competitive world are fundamental and necessary for any project-oriented organization to manage risks in information outsourcing projects in an ideally complex task. Thus, this article examines the main factors that lead to the emergence of risks, based on modern scientific sources from leading researchers in the field of project management, taking into account the peculiarities of developing an optimal risk management system in an organization when implementing projects, as well as the implementation of such a system under various scenarios of projects’ implementation in organizations. A structure aimed at improving the risk management system in organizations during project implementation is also proposed. The study found that prioritization in the consideration of project risks, as well as risk factors, helps to correlate the risk of the project and the risk of the company itself. Prioritizing the response to risk factors and their strength of influence, considering the time, volume and quality of risks are of paramount importance for the dynamic growth of the organization and allow to conduct a matrix analysis of risks, and then propose ways to minimize risk.Документ Огляд та класифікація особливостей арт-проєктів як факторів ризику(Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», 2021) Данченко, О.Б.; Рибалко, І.В.; Заруцький, С.О.; Бєлова, О.І.; Бєлова, Олена Ігорівна; Данченко, Олена БорисівнаПропонується огляд особливостей арт-проєктів як ймовірних загроз для планування та реалізації проєктів творчої сфери за наступними напрямками: психологічні аспекти творчої особистості та специфіка арт-проєктів, що характерна виключно для проєктів даної сфери. Визначено, що сукупність факторів внутрішнього та зовнішнього середовища є основою для формування переліку та ранжирування ризиків арт-проєктів. Детальний аналіз наукових робіт, присвячений дослідженням у сфері впровадження проєктного підходу в творчій сфері, вивченню психологічних рис, що суттєво відрізняють творчу особистість від психології інших людей та дослідженням у сфері управління ризиками, довів, що увага з боку наукової спільноти щодо дослідження ризиків та природи їх походження саме для арт-проєктів на сьогодні дуже незначна. Впровадження методології проєктного підходу до організації та реалізації творчих заходів в Україні наразі ще досить слабке, а протиризикові заходи починають розроблятися тільки після настання ризику. Тож, питання вивчення ризиків у реалізації арт-проєктів залишається актуальним та затребуваним. Аналіз психологічних рис творчих особистостей та специфіка арт-проєктів, як джерел походження ризиків, дав можливість для розробки видів ризиків для подальшої їх класифікації. Зроблено висновки, що складена класифікаційна схема має практичну цінність для менеджерів арт-проєктів. Вона дозволить в подальшому передбачати варіанти розвитку подій, заздалегідь визначати чинники впливу зовнішнього та внутрішнього оточення арт-проєкту та завчасно розробляти заходи, методи та прийоми щодо недопущення ризикової події або, у разі її настання, мінімізувати негативні наслідки для досягнення цілей арт-проєкту (час, бюджет, зміст, якість). Зараз до переліку видів ризиків арт-проєктів включено лише два джерела походження ризиків. Але натомість робота над складанням класифікаційної схема ризиків арт-проєктів буде продовжена, щоб включити в себе максимально можливі джерела походження ризиків і дати менеджеру проєкту дієвий інструмент для ідентифікації та аналізу ймовірних загроз (ризиків) або можливостей.Документ Work motivation factors at the project-oriented enterprises(Norwegian Academy of Science, 2021) Poskrypko, Yu.; Bielova, O.; Poskrypko, D.; Бєлова, Олена ІгорівнаThe paper deals with the work motivation structure of employees (project team members) at the project oriented enterprises and the method of the research are given, the descriptive analysis of the results was performed, the econometric model is constructed. The hypothesis of this study is the assumption that the structure of intrinsic motivation factors is heterogeneous and they have different meanings for work motivation, therefore, they will impact other factors of the motivation system, in particular, the employee's performance of project-oriented SMEs.Документ Формування конкурентної стратегії підприємства в торгівлі(Університет «КРОК», 2018) Бєлова, О.І.; Бєлова, Олена ІгорівнаУ статті визначено та проаналізовано поняття конкурентної стратегії підприємства та визначено, що це спосіб отримання стійких конкурентних переваг (при врахуванні екзогенних та ендогенних детермінантів) у кожній стратегічній одиниці бізнесу підприємства шляхом конкурентної боротьби, задоволення різноманітних і мінливих потреб споживачів краще, ніж це роблять конкуренти; та розширення кола споживачів. Охарактеризовано основні чинники, що сприяють підвищенню конкурентоспроможності підприємства, розглянуто основні конкурентні стратегії теорії стратегічного управління та виділено ті, що актуальні для застосування підприємствами України на сучасному етапі розвитку економіки. До таких віднесено стратегію лідерства по витратам, сфокусовану стратегію диференцiацiї та сфокусовану стратегію на низьких витратах. Також проаналізовано принципи формування конкурентної стратегії на сучасному підприємстві, до яких відносяться цілеспрямованість, системність, обмеженість ресурсів, комплексність, альтернативність, оптимальність, послідовність дій, керованість, гнучкість та ефективність. Запропоновано етапи реалізації конкурентної стратегії на підприємстві торгівлі: визначення напрямків проведення заходів, розподіл обов’язків персоналу в процесі реалізації заходів, визначення темпу і термінів здійснення заходів, спостереження за ходом впровадження заходів, створення систем підтримки і контролю результатів впровадження заходів, контроль. Така послідовність дозволить забезпечити довгострокову життєздатність результатів впровадження запропонованих заходів. Доведено, що аналіз стратегічного потенціалу, визначення ключових факторів успіху підприємства та його слабких місць у конкурентній боротьбі дозволить виявити внутрішні процеси на підприємстві, які можуть розглядатися як його сильні або слабкі сторони, оцінити їх важливість та визначити конкурентні переваги.Документ Інноваційна активність персоналу та способи її стимулювання на підприємстві(Університет «КРОК», 2018) Бєлова, О.І.; Бєлова, Олена ІгорівнаУ статті запропоновано авторське визначення поняття «інноваційна активність персоналу» - сукупність всіх наукових, технологічних, організаційних, фінансових та комерційних заходів, спрямованих на реалізацію стратегічних цілей розвитку в умовах ринкової конкуренції та виявляється у підтримці творчих, ініціативних працівників; в готовності до організаційних змін, до зламу управлінських структур у відповідь на коливання. проаналізовано основні функції стимулювання інноваційної активності персоналу та надано характеристику регулювальної, відтворювальної виховної та соціально-психологічної функції, визначено та охарактеризовано рівні інноваційної активності персоналу: раціоналізаторський, конструкторських, новаторський та описано стимули для кожного з них. Надано класифікацію видів стимулювання інноваційної активності персоналу та проаналізовано види стимулювання інноваційної активності персоналу відповідно до економічних, соціально-психологічних та організаційних методів менеджменту. Визначено, що види стимулювання інноваційної активності персоналу підприємства можна класифікувати за характером визначення виникаючих відносин між персоналом та роботодавцем, за способом впровадження, за напрямком дії стимулів, за характером застосування, за характером застосування, відповідно до діяльності підприємства та відповідно до реалізації функцій стимулювання. Проаналізовано рівні інноваційної активності персоналу на підприємстві та стимули, що характерні для кожного з них. Визначено, що стимулювання інноваційної активності може відбуватися на індивідуальному рівні, мікрорівні та макрорівні та надано характеристику кожного з них. Визначено методи та важелі інноваційної активності персоналу підприємства, до яких віднесено групу фінансових чинників, групу фіскальних методів, групу інституціональних чинників та групу регуляторних чинників та важелів. Визначено ключові зовнішні мотиви інноваційної та творчої активності новаторів на надано характеристику фаз інноваційної активності.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »