Кафедра маркетингу та поведінкової економіки
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.krok.edu.ua/handle/krok/3159
Переглянути
56 результатів
Результати пошуку
Документ The factor of war as a threat to sustainable development and a challenge for corporate social responsibility(Vilnius Gediminas Technical University, 2024) Korol, Svitlana; Sobchuk, Olena; Bielova, Olena; Shapovalova, Alla; Бєлова, Олена ІгорівнаAbstract. The purpose of the study is to analyze the practice of involving multinational companies in achiev-ing the Sustainable Development Goals (SDGs), in general, and the response to SDG 16 “Peace, Justice and Strong Institutions”.The research methodology involves a comparative analysis of the attitude towards the SDG leaders of sus-tainable development and MNCs that currently continue to work on the Russian market is presented. The conducted research showed that MNCs mostly recognize their impact on achieving SDG 16, but at the same time (1) they put it at a medium or low priority level; (2) emphasize justice and strong institutions. As a result of the study, it was proven that the existing approach to assessing the level of achievement of SDG 16 does not take into account modern conditions of warfare and needs to be revised.The novelty of the study lies in the further development of scientific approaches to assessment of interna-tional business contribution to SDGs achievement and promotion of sustainable peace, opposition to military aggression, as well as substantiating the need to change approaches (criteria) to assessing the achievement of SDG 16.Документ Corporate culture in forming the motivational mechanism of strategic management of project-oriented organizations(УДУ імені Михайла Драгоманова, 2024) Bielova, О.І.; Lotariev, A.G.; Bielov, О.E.; Бєлова, Олена Ігорівна; Лотарєв, Андрій ГригоровичIn project-oriented organizations operating in the rapidly changing environment of globalization and digitalization, corporate culture takes on special importance. It is the corporate culture that becomes the basis for creating a motivational mechanism for strategic management that stimulates employees to implement strategic innovation projects, increase work efficiency, and achieve the company's strategic goals.Документ Неформальна освіта: виклики сьогодення та стратегії розвитку(УДУ імені Михайла Драгоманова, 2024) Дьячук, І.В.; Зеліков, Д.О.; Дьячук, Ірина ВіталіївнаВимоги до рівня знань сьогоднішньої молоді постійно зростають. Трансформація освітнього процесу відбулася у нас на очах, після пандемії та з початком війни. Зростання рівня тривожності та стресу, невизначеність, зміни у звичному ритмі життя збільшили випадки тривожних розладів, депресії, поглибили проблеми з концентрації уваги, вплинули на фізичне та психологічне здоров'я як учнів та викладачівДокумент Логістичне забезпечення зовнішньоекономічної діяльності(УДУ імені Михайла Драгоманова, 2024) Дьячук, І.В.; Захарченко, А.А.; Дьячук, Ірина ВіталіївнаІснує чимало способів удосконалити процес виробництва у виробничому підприємстві і кожен зі способів може знайти своє застосування на практиці. Одним із найефективніших шляхів створення нових і закріплення існуючих конкурентних переваг ринкових суб’єктів є впровадження, оптимізація та застосування системи логістичного забезпечення виробництваДокумент Розвиток маркетингової комунікативної стратегії підприємства в мережі інтернет(УДУ імені Михайла Драгоманова, 2024) Дьячук, І.В.; Томілко, Д.І.; Дьячук, Ірина ВіталіївнаУ сучасному світі Інтернет є одним із ключових інструментів для розвитку бізнесу. Швидкий розвиток цифрових технологій і зміна поведінки споживачів стимулюють підприємства до адаптації своїх маркетингових стратегій у цифровому просторі. Розвиток маркетингової комунікативної стратегії в Інтернеті – це не лише виклик, а й велика можливість для компаній завоювати довіру, підвищити лояльність клієнтів і зміцнити свій бренд. Маркетингова комунікація в Інтернеті відрізняється від традиційної тим, що є інтерактивною, динамічною та персоналізованою. Споживачі очікують від брендів миттєвого зворотного зв’язку, релевантного контенту та унікального досвідуДокумент Typology of clusters in the context of innovation perspective(УДУ імені Михайла Драгоманова, 2024) Petrova, Iryna; Tolulope, Balogun; Петрова, Ірина ЛеонідівнаThe typology of clusters in the context of innovation refers to the categorization of regional and industrial clusters based on their role in fostering innovation, collaboration, and economic growth. Clusters are geographically concentrated groups of interconnected companies, institutions, and organizations within a particular sector or industry, which foster competitive advantage and promote innovationДокумент Впровадження цифрових технологій в освітні процеси(УДУ імені Михайла Драгоманова, 2024) Петрова, І.Л.; Петрова, Ірина ЛеонідівнаКлючовим трендом сучасності є діджиталізація - процес цифрової трансформації суспільства та економіки, що означає перехід від індустріальної епохи й аналогових технологій до епохи знань і творчості. Водночас кардинально змінюється роль людського фактора, на перший план висуваються лідерство, комунікабельність, креативність, гнучкість та кооперація або здатність працювати в команді. Спілкування людини з новими технологіями здійснюється через набуття необхідних знань, безперервну освіту і самоосвіту. Саме освіта стає містком між сучасним працівником і новітніми засобамиДокумент Інноваційні підходи до управління командами у гібридному середовищу(Київський національний університет імені Тараса Шевченка, 2024) Петрова, І.Л.; Мушинський, О.Ю.; Петрова, Ірина Леонідівна; Мушинський, Олег ЮрійовичУ статті досліджено сучасні виклики управління командами у гібридному середовищі, що набуває все більшого поширення у зв'язку з глобалізацією. Актуальність теми обумовлена потребою менеджерів у розумінні впливу гібридної моделі роботи на продуктивність команди. Нова політика повернення працівників до офісів та її вплив на залученість, утримання та командну динаміку вимагає аналізу позитивних та негативних факторів віддаленої роботи. Метою дослідження є аналіз викликів та формулювання наукової проблеми управління командами в гібридному робочому середовищі, де традиційні управлінські підходи не відповідають потребам членів команди. Методологія дослідження включає аналіз літературних джерел, методи аналізу та синтезу, системний підхід, метод системних тріад дефініцій, графічне моделювання. Результати дослідження підкреслюють невідповідність застарілих організаційних та управлінських моделей вимогам гібридної роботи, наголошуючи на необхідності адаптивних стратегій управління командами. Гібридні команди часто стикаються з проблемами у підтримці ефективної комунікації, досягненні синхронізації робочих процесів, мотивації та залученості впродовж тривалого часу. Крім того, дослідження відзначає роль довіри, асинхронної комунікації та гнучких організаційних структур як вирішальних елементів для успішних гібридних команд. Автори пропонують зміну підходів в бік гнучких, заснованих на емпатії методів управління для підвищення благополуччя та продуктивності працівників. Сформовано наукову проблему, яка цілісно представлена у вигляді системної моделі. Перспективами подальших досліджень є оцінка продуктивності команд, аналіз впровадження інформаційно комунікаційних технологій в управління людськими ресурсами, розробка методів створення комфортного робочого простору в гібридному середовищіДокумент Advantages of implementation system of climate and environmental management in the activities of the enterprise(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Bielova, O.I.; Naumova, O.O.; Бєлова, Олена Ігорівна; Наумова, Олена ОлександрівнаДокумент Marketing and climate change(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Bielova, O.I.; Naumova, О.О.; Бєлова, Олена Ігорівна; Наумова, Олена Олександрівна