Кафедра маркетингу та поведінкової економіки
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.krok.edu.ua/handle/krok/3159
Переглянути
6 результатів
Результати пошуку
Документ Вплив корпоративної культури на модернізацію соціально-трудових відносин(Університет «КРОК», 2015) Петрова, І.Л.; Петрова, Ірина ЛеонідівнаУстатті проаналізовано нові аспекти впливу корпоративної культури на соціально-трудові відносини через визначення її регуляторної ролі у формуванні процесів праці, управління, розвитку соціального діалогуДокумент Мотивування стратегічної активності підприємств(Університет «КРОК», 2016) Петрова, І.Л.; Бєлова, О.І.; Петрова, Ірина Леонідівна; Бєлова, Олена ІгорівнаУ статті запропоновано підхід до мотивування стратегічної активності підприємств. Розглянуто різні типи підприємств, класифіковані за форматом, ступенем застосування стратегічного підходу та типом обраної стратегії. Розроблено методичні рекомендації щодо формування мотиваційного механізму для кожної групи підприємствДокумент Умови формування ефективної зайнятості(Київський національний університет імені Тараса Шевченка, 2021) Петрова, І.Л.; Лопушняк, Г.С.; Петрова, Ірина ЛеонідівнаУ статті проводиться ідея щодо розвитку концепції ефективної зайнятості і створення умов для її реалізації. За сучасних умов теоретичні конструкти повної та продуктивної зайнятості вступають у протиріччя з вимогами інноваційно-інформаційного суспільства, не враховують особливостей формування сучасних людських ресурсів, соціалізації соціально-трудових відносин, пріоритету підвищення рівня та якості життя населення країни. Натомість концепція ефективної зайнятості вирішує цю суперечність, оскільки охоплює не тільки економічну доцільність зайнятості, але й її соціальну результативність. Ефективною може вважатися зайнятість, яка забезпечує продуктивне використання людських ресурсів і, разом з тим, призводить до суттєвого поліпшення умов життєдіяльності працівників. У статті зазначається, що на даний момент в українській економіці сформована модель неефективної зайнятості. Про це доказово свідчить недовикористання людського потенціалу, незабезпеченість працездатного населення ефективними робочими місцями, наявність і навіть зростання безробіття, поширення неформальної зайнятості, незбалансованість, структурні і регіональні диспропорції ринку праці, збільшення міграційного відтоку трудоактивного населення. Неефективність зайнятості позначається на зниженні основних макроекономічних показників. Доводиться необхідність розробки моделі ефективної зайнятості та пропонуються заходи до її практичної реалізації. Серед факторів побудови системи ефективної зайнятості в статті зроблено акцент на таких заходах як перехід до опосередкованих, м’яких форм управління людськими ресурсами, стимулювання інноваційного розвитку економіки в усіх її сферах і видах діяльності, розвиток гнучких форм зайнятості, сприяння самозайнятості, проведення активної соціальної політики, включаючи, насамперед, модернізацію відносин у сфері оплати праці.Документ Інноваційна діяльність: стимули та перешкоди(Університет «КРОК», 2010) Петрова, І.Л.; Шпильова, Т.І.; Сисоліна, Н.П.; Петрова, Ірина ЛеонідівнаРозглядаються актуальні питання розвитку інноваційної діяльності, її зміст і характер, основні види та напрями. Реалізується новий підхід до управління інноваційною діяльністю в контексті стратегічного розвитку економіки окремого підприємства та країни в цілому. Досліджується взаємозв’язок процесу інноваційної діяльності та інтелектуального капіталу. Значна увага приділяється соціально-економічному та правовому забезпеченню механізму стимулювання інноваційної праці. Висвітлюється питання оцінки та стимулювання діяльності керівників та фахівців, зокрема інженерно-технічного напряму промислового сектору економіки України, наводяться методики комплексної оцінки праці менеджерів, комплексної оцінки та багатокомпонентного стимулювання діяльності фахівців інженерно-технічного напряму. Призначено для керівників, менеджерів, спеціалістів інженерно-технічних підрозділів, а також може використовуватися у науково-практичній роботі викладачів, аспірантів і студентів економічних навчальних закладів та спеціальностей.Документ Імператив соціалізації в концепції ефективної зайнятості(Університет «КРОК», 2017) Петрова, І.Л.; Штундер, І.О.; Петрова, Ірина ЛеонідівнаУ статті досліджено теоретичні аспекти формування соціалізованого ринку праці, такої структури зайнятості, яка б давала можливість реалізовувати модель соціально орієнтованої ринкової економіки. Показано зв’язок соціалізацїї ринку праці із забезпеченням ефективної зайнятості, підвищенням ефективності використання трудового потенціалу.Документ Методичні засади розробки маркетингової стратегії підприємства(Університет «КРОК», 2022) Петрова, І.Л.; Лойко, Є.М.; Петрова, Ірина ЛеонідівнаВ статті розглянуто методичні засади розробки маркетингової стратегії підприємства у сфері просування продукції. Метою статті є обґрунтування методичного підходу та алгоритму розробки маркетингової стратегії підприємства. Визначено, що через швидкі зміни у суспільстві виникає необхідність розробки нових маркетингові стратегії просування товарів та послуг до споживачів. Виявлено сучасні напрями розвитку нових маркетингових стратегій: нейромаркетинг, івент-маркетинг, емоційний маркетинг, інтернет-маркетинг, контент-маркетинг. Завдяки цим стратегічним напрямам досягається основна мета діяльності підприємства – задоволення потреб споживачів. Застосування сучасних напрямів розвитку нових маркетингових стратегій розглянуто на прикладі підприємств швейної галузі. Визначено, що діяльність промислових підприємств, зокрема швейних підприємств, в умовах карантинних обмежень із-за пандемії COVID-19 зазнала суттєвих змін. В період карантину по COVID-19 споживацький попит на одяг значно знизився, тому швейні підприємства вимушені були розробляти новий перелік індивідуальних послуг, які б вони могли надавати своїм споживачам. Перелік нових послуг потребує від швейного підприємства розробки нової маркетингової стратегії для залучення споживачів цих послуг. Сучасні маркетингові стратегії просування послуг під новий сегмент ринку будуються на основі використання інструментів Інтернет-маркетингу. Доведено, що для швейних підприємств маркетингові стратегії з використанням інструментів Інтернет-маркетингу не є звичними та широко вживаними, тому потребують теоретико-методичного обґрунтування та розробки практичних інструментів Інтернет-маркетингу. Аналіз результатів фінансово-економічної діяльності швейного підприємства за період 2018 -2021 рр. та аналіз сайту швейного підприємства дозволив зробити висновок, що навіть коректно сформований і налаштований сайт не дає 100 % гарантії реалізації продукції. Запропоновано алгоритм застосування таргетованої реклами через соціальну мережу Facebook з метою просування послуг швейного підприємства до споживача. Визначено позитивний ефект впровадження таргетованої реклами у маркетинговій діяльності обраного підприємства.