Кафедра маркетингу та поведінкової економіки

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.krok.edu.ua/handle/krok/3159

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 15
  • Ескіз
    Документ
    Ефективність застосування аутсорсингу та аутстаффінгу для великих підприємств
    (Університет «КРОК», 2014) Петрова, І.Л.; Бухаров, В.В.; Петрова, Ірина Леонідівна
    У статті досліджено проблему ефективного управління непрофільними функціями великих підприємств в Україні із застосуванням аутстаффінгу та аутсорсингу
  • Ескіз
    Документ
    Мотиваційні інструменти забезпечення конкурентоспроможності підприємства
    (Університет «КРОК», 2015) Бєлова, О.І.; Бєлова, Олена Ігорівна
    У статті досліджено структуру інструментів забезпечення конкурентоспроможності підприємства. Визначено основні елементи, цілі та методи мотиваційного механізму у стратегічному управлінні підприємством як основі забезпечення конкурентоспроможності підприємства
  • Ескіз
    Документ
    Вплив корпоративної культури на модернізацію соціально-трудових відносин
    (Університет «КРОК», 2015) Петрова, І.Л.; Петрова, Ірина Леонідівна
    Устатті проаналізовано нові аспекти впливу корпоративної культури на соціально-трудові відносини через визначення її регуляторної ролі у формуванні процесів праці, управління, розвитку соціального діалогу
  • Ескіз
    Документ
    Мотивування стратегічної активності підприємств
    (Університет «КРОК», 2016) Петрова, І.Л.; Бєлова, О.І.; Петрова, Ірина Леонідівна; Бєлова, Олена Ігорівна
    У статті запропоновано підхід до мотивування стратегічної активності підприємств. Розглянуто різні типи підприємств, класифіковані за форматом, ступенем застосування стратегічного підходу та типом обраної стратегії. Розроблено методичні рекомендації щодо формування мотиваційного механізму для кожної групи підприємств
  • Ескіз
    Документ
    Інноваційна активність підприємства як фактор його конкурентоспроможності та економічної безпеки
    (Університет «КРОК», 2017) Петрова, І.Л.; Вінтсі, Дж.; Петрова, Ірина Леонідівна
    У статті досліджено актуальні питання конкурентоспроможності та забезпечення економічної безпеки вітчизняних підприємств за сучасних умов. Обґрунтовано, що підвищення конкурентоспроможності підприємства як складова економічної безпеки залежить насамперед від його інноваційної активності. Проаналізовано стан інноваційної активності, запропоновано шляхи її посилення для забезпечення конкурентоспроможності та економічної безпеки підприємства
  • Ескіз
    Документ
    Інноваційна діяльність: стимули та перешкоди
    (Університет «КРОК», 2010) Петрова, І.Л.; Шпильова, Т.І.; Сисоліна, Н.П.; Петрова, Ірина Леонідівна
    Розглядаються актуальні питання розвитку інноваційної діяльності, її зміст і характер, основні види та напрями. Реалізується новий підхід до управління інноваційною діяльністю в контексті стратегічного розвитку економіки окремого підприємства та країни в цілому. Досліджується взаємозв’язок процесу інноваційної діяльності та інтелектуального капіталу. Значна увага приділяється соціально-економічному та правовому забезпеченню механізму стимулювання інноваційної праці. Висвітлюється питання оцінки та стимулювання діяльності керівників та фахівців, зокрема інженерно-технічного напряму промислового сектору економіки України, наводяться методики комплексної оцінки праці менеджерів, комплексної оцінки та багатокомпонентного стимулювання діяльності фахівців інженерно-технічного напряму. Призначено для керівників, менеджерів, спеціалістів інженерно-технічних підрозділів, а також може використовуватися у науково-практичній роботі викладачів, аспірантів і студентів економічних навчальних закладів та спеціальностей.
  • Ескіз
    Документ
    Імператив соціалізації в концепції ефективної зайнятості
    (Університет «КРОК», 2017) Петрова, І.Л.; Штундер, І.О.; Петрова, Ірина Леонідівна
    У статті досліджено теоретичні аспекти формування соціалізованого ринку праці, такої структури зайнятості, яка б давала можливість реалізовувати модель соціально орієнтованої ринкової економіки. Показано зв’язок соціалізацїї ринку праці із забезпеченням ефективної зайнятості, підвищенням ефективності використання трудового потенціалу.
  • Ескіз
    Документ
    Формування конкурентної стратегії підприємства в торгівлі
    (Університет «КРОК», 2018) Бєлова, О.І.; Бєлова, Олена Ігорівна
    У статті визначено та проаналізовано поняття конкурентної стратегії підприємства та визначено, що це спосіб отримання стійких конкурентних переваг (при врахуванні екзогенних та ендогенних детермінантів) у кожній стратегічній одиниці бізнесу підприємства шляхом конкурентної боротьби, задоволення різноманітних і мінливих потреб споживачів краще, ніж це роблять конкуренти; та розширення кола споживачів. Охарактеризовано основні чинники, що сприяють підвищенню конкурентоспроможності підприємства, розглянуто основні конкурентні стратегії теорії стратегічного управління та виділено ті, що актуальні для застосування підприємствами України на сучасному етапі розвитку економіки. До таких віднесено стратегію лідерства по витратам, сфокусовану стратегію диференцiацiї та сфокусовану стратегію на низьких витратах. Також проаналізовано принципи формування конкурентної стратегії на сучасному підприємстві, до яких відносяться цілеспрямованість, системність, обмеженість ресурсів, комплексність, альтернативність, оптимальність, послідовність дій, керованість, гнучкість та ефективність. Запропоновано етапи реалізації конкурентної стратегії на підприємстві торгівлі: визначення напрямків проведення заходів, розподіл обов’язків персоналу в процесі реалізації заходів, визначення темпу і термінів здійснення заходів, спостереження за ходом впровадження заходів, створення систем підтримки і контролю результатів впровадження заходів, контроль. Така послідовність дозволить забезпечити довгострокову життєздатність результатів впровадження запропонованих заходів. Доведено, що аналіз стратегічного потенціалу, визначення ключових факторів успіху підприємства та його слабких місць у конкурентній боротьбі дозволить виявити внутрішні процеси на підприємстві, які можуть розглядатися як його сильні або слабкі сторони, оцінити їх важливість та визначити конкурентні переваги.
  • Ескіз
    Документ
    Розвиток інноваційної діяльності в організаціях освітньої сфери
    (Університет «КРОК», 2018) Петрова, І.Л.; Сивка, О.В.; Петрова, Ірина Леонідівна
    У статті розкрито особливості інноваційної діяльності та менеджменту інновацій в освіті, охарактеризовано види інновацій, виявлено причини неготовності педагогів до впровадження інновацій та запропоновано заходи з підвищення їх інноваційної активності. Авторами проведено аналіз точок зору вітчизняних та зарубіжних учених у межах термінологічного апарату теми і подано власні визначення загального поняття інновацій та поняття інновацій в освітній сфері. Значна увага приділена специфіці управління інноваціями у сфері освіти. Розглянуто різні підходи до класифікації освітніх інновацій. Згідно одного з них, у статті виокремлено ретроінновації, аналогові інновації, комбінаторні інновації, сутнісні інновації. Іншим аспектом класифікації інновацій в освіті є їх поділ за об‘єктами спрямування: у викладання, виховання,навчання, управління, підвищення кваліфікації та перекваліфікацію працівників сфери освіти. Доведено, що інноваційний процес це складна динамічна система, що здійснюється, насамперед у часі. Результатом інноваційного процесу є інновації. Автори виходять з того, що провідним фактором, який впливає на впровадження інновацій в освітній процес, є людський фактор, а саме готовність педагогів до інноваційної діяльності. У розвиток цього було проведено соціологічне дослідження «Готовність до впровадження інноваційних методів у роботі вчителів» на базі трьох шкіл Деснянського району міста Києва. Метою даного дослідження було визначити рівень готовності вчителів до впровадження інноваційних методів у роботі. У процесі дослідження було опитано 96 педагогів з різним педагогічним стажем, які викладають як у молодшій, так і у старшій школі, обох статей. На основі результатів дослідження у статті виявлено інтерес до інноваційних змін у педагогічній діяльності та розкрито причини недостатньої інноваційної активності педагогів, а також перешкоди на шляху розвитку інновацій. Обробка результатів опитування та інтерв‘ювання вчителів дозволила сформувати пакет заходів підвищення інноваційної активності в освітніх установах. Він містить пропозиції щодо удосконалення методів управління навчальним закладом, підвищення готовності педагогів до інноваційної діяльності, розвитку інноваційних якостей працівників школи, матеріального та нематеріального стимулювання за впровадження нових освітніх технології.
  • Ескіз
    Документ
    Інноваційна активність персоналу та способи її стимулювання на підприємстві
    (Університет «КРОК», 2018) Бєлова, О.І.; Бєлова, Олена Ігорівна
    У статті запропоновано авторське визначення поняття «інноваційна активність персоналу» - сукупність всіх наукових, технологічних, організаційних, фінансових та комерційних заходів, спрямованих на реалізацію стратегічних цілей розвитку в умовах ринкової конкуренції та виявляється у підтримці творчих, ініціативних працівників; в готовності до організаційних змін, до зламу управлінських структур у відповідь на коливання. проаналізовано основні функції стимулювання інноваційної активності персоналу та надано характеристику регулювальної, відтворювальної виховної та соціально-психологічної функції, визначено та охарактеризовано рівні інноваційної активності персоналу: раціоналізаторський, конструкторських, новаторський та описано стимули для кожного з них. Надано класифікацію видів стимулювання інноваційної активності персоналу та проаналізовано види стимулювання інноваційної активності персоналу відповідно до економічних, соціально-психологічних та організаційних методів менеджменту. Визначено, що види стимулювання інноваційної активності персоналу підприємства можна класифікувати за характером визначення виникаючих відносин між персоналом та роботодавцем, за способом впровадження, за напрямком дії стимулів, за характером застосування, за характером застосування, відповідно до діяльності підприємства та відповідно до реалізації функцій стимулювання. Проаналізовано рівні інноваційної активності персоналу на підприємстві та стимули, що характерні для кожного з них. Визначено, що стимулювання інноваційної активності може відбуватися на індивідуальному рівні, мікрорівні та макрорівні та надано характеристику кожного з них. Визначено методи та важелі інноваційної активності персоналу підприємства, до яких віднесено групу фінансових чинників, групу фіскальних методів, групу інституціональних чинників та групу регуляторних чинників та важелів. Визначено ключові зовнішні мотиви інноваційної та творчої активності новаторів на надано характеристику фаз інноваційної активності.