Навчальні підрозділи Університету
Постійне посилання на розділhttps://dspace.krok.edu.ua/handle/krok/3154
Переглянути
1055 результатів
Результати пошуку
Документ Prospects of the influence of the state of health care systems on the evolution of the world order(Baltija Publishing, 2024) Korolenko, V. V.; Короленко, Володимир ВасильовичДокумент Кадровий аудит в системі стратегічного аналізу людських ресурсів організації(Видавничий дім «Гельветика», 2024) Петрова, Ірина ЛеонідівнаАктуальність теми дослідження обумовлена потребою підприємств у якісному кадровому аудиті, який є важливим інструментом управління персоналом і необхідним компонентом стратегічного аналізу. Особливістю підходу автора є розкриття стратегічного аспекту кадрового аудиту, а також фокусування кадрового аудиту не лише на економічно-правових, а й на соціальних складових управління персоналом. На основі методів наукової абстракції, аналізу і синтезу, індукції та дедукції кадровий аудит підприємства розглянутий в системі його ключових характеристик: мети і завдань, пріоритетних сфер і напрямів, рівнів і основних етапів проведення. Результатом дослідження стало висвітлення ролі кадрового аудиту у стратегічному аналізі людських ресурсів підприємства, яка полягає у виявленні проблемних зон і ризиків в системі управлінні персоналом та визначенні перспективних напрямів її оптимізації, що суттєво полегшує вибір найкращої для підприємства стратегії розвитку.Документ The impact of migration on state-building and national identity(Sociological Demography Press, 2024) Sukhodolska, Anastasiia; Kulinich, Oleg; Derevianko, Artem; Mokhonchuk, Bohdan; Makovetska, Nelia; Маковецька, Неля ЄвгенівнаGlobal migration, which became widespread in the second half of the twentieth century, has become not only an important factor in social transformations but has also caused significant changes in the ethno-national context. The dynamic nature of contemporary migration flows requires constant study of changes in the mechanisms and strategies of national identification and state formation. Thus, the urgency of the problem, as well as the insufficient theoretical and practical development, determined the relevance of conducting a study in this area. The study used systematic analysis, analysis and synthesis, induction and deduction, empirical approaches (document analysis, content analysis, and observation), modeling and deconstruction. The study aims to examine how migration affects national identity and state institutions, accounting for opportunities and obstacles for state-building initiatives. © 2024 Sociological Demography Press.Документ Аналіз цифровізації у стратегіях українських та зарубіжних університетів, які готують журналістів(Фундація Інститут справ адміністрації публічної Люблін, 2024) Хоменко, Ангеліна; Хоменко, Ангеліна ОлександрівнаВиклики Промисловості 4.0 та воєнного стану спонукають українські заклади вищої освіти до цифровізації. Щоб протистояти інформаційній агресії з боку росії, важливо забезпечити якісну підготовку українських журналістів. Тому у цій статті досліджено політики щодо цифровізації у Стратегіях кращих українських та зарубіжних закладів вищої освіти. За допомогою штучного інтелекту Gemini розроблено рекомендації для подальшого розвитку цифровізації в закладах вищої освіти. Зокрема щодо розробки та впровадження ефективних стратегій цифрової трансформації, які сприятимуть підвищенню якості освіти та конкурентоспроможності українських випускників за спеціальністю «061 Журналістика» на глобальному ринку праці. Результати дослідження можуть бути корисними для розробки державної політики у сфері цифрової трансформації вищої освіти та підвищення якості підготовки фахівців з журналістики в умовах сучасних викликів.Документ Вплив візуальних моделей на оцінку рішень в дизайн-практиці(Київський національний університет технологій та дизайн, 2024) Бердинських, С.О.; Бердинських, Святослав ОлександровичМетою роботи є дослідження проблеми новітніх засобів презентації об’ємно-просторових проєктованих форм; систематизація основних візуальних моделей на етапі дизайн-розробки; визначення їхнього впливу на проєктну оцінку. Методологія. Проведено аналіз інформаційних джерел у галузях дослідження методів проєктування; інструментарію формотворення об’єктів архітектури, промислового дизайну та дизайну середовища; використано структурний та системний методи; та синтезу результатів дослідження. Результати. Дослідженням доведено, що в системі дизайн-практики пріоритетності набувають моделі, які створюють комплексне тривимірне враження, здатне більш об’єктивно інформувати про властивості об’єкта. До таких належать фізичні масштабні моделі, а також віртуальні цифрові 3D-прототипи, взаємодія з якими базується на принципах інтерактивності за допомогою екранних та VR-технологій. Зазначається, що втім, роль традиційних графічних моделей, зокрема ортогональних проєкцій, не зменшується, а, навпаки, отримує нові можливості, при одночасному застосуванні разом з новітнім арсеналом засобів проєктування. Наукова новизна. Дослідження додають внесок у сферу дизайн-проєктування, синтезуючи потенціал традиційних методик оцінки результатів дизайн-проєктування та новітніх технологій візуалізації. Окреслюється перспектива інтеграції засобів раціональної та чуттєвої оцінки з метою розширення напрямів стратегії вирішення проєктних завдань. Практична значущість одержаних результатів полягає у можливості їх застосування в дизайн-практиці, у навчальному процесі підготовки фахівців художньо-творчих галузей, подальших дослідженнях мистецтвознавства, культурології, архітектури та дизайнуДокумент Використання засобів візуалізації LMS Moodle під час онлайн навчання(Видавнича група «Наукові перспективи», 2025) Троцько, Володимир Валентинович; Поліщук, Олександр АркадійовичУ роботі визначено основні підходи до використання засобів візуалізації в LMS Moodle під час онлайн навчання, що сприяють формуванню безпекового освітнього середовища. Доведено, що інтерактивні графічні елементи, інфографіка, мапи знань та мультимедійні ресурси здатні підвищу вати мотивацію здобувачів освіти та сприяти кращому засвоєнню інформації. Встановлено, що ефективна візуалізація допомагає оптимізувати комунікацію між працівниками закладів освіти й здобувачами освіти, а також забезпечує відчуття залученості й прозорості освітнього процесу. Охарактеризовано вплив засобів візуалізації на розвиток критичного мислення, адже зручне відображення структур, діаграм та інтерактивних елементів дає змогу глибше аналізувати концепти і виявляти логічні взаємозв’язки. Під час дослідження виявлено, що використання візуальних матеріалів у Moodle розширює можливості персоналізації: здобувачі освіти можуть добирати для себе оптимальні форми сприйняття даних - відео, графіки, схеми чи презентації. Це не лише підсилює позитивне ставлення до онлайн навчання, а й дає змогу сформувати чітку індивідуальну траєкторію оволодіння новими знаннями та навичками. Встановлено, що візуалізація сприяє інтерактивності завдяки ігровим механікам та відображенню персональних досягнень, стимулюючи здобувачів освіти до поглибленого вивчення матеріалу. Також доведено, що засоби візуалізації створюють передумови для ефективного моніторингу прогресу: діаграми, графіки та статистичні панелі допомагають швидко виявляти «проблемні ділянки» й приймати рішення щодо коригування навчальних стратегій. Завдяки цьому формується цілісне бачення освітнього процесу, а співпраця між працівниками закладів освіти та здобувачами освіти стає більш продуктивною. Подано рекомендації щодо поєднання різних візуальних форматів і методик у середовищі Moodle, що дозволяє максимально розкрити потенціал візуалізації для впровадження інноваційних підходів та забезпечення високої якості онлайн навчанняДокумент Алгоритм створення проектного офісу організації(Видавнича група «Наукові перспективи», 2025) Сумець, Олександр Михайлович; Алькема, Віктор ГригоровичУ статті наведені результати щодо формалізації типового алгоритму створення проектного офісу в організаціях різної галузевої належності, що отримали статус проектно-орієнтованих. Проектний офіс відіграє ключову роль у середовищі, де одночасно виконуються декілька проектів, таким чином підкреслюючи суттєвий вплив керівників на загальний стратегічний розвиток компанії. Створення офісу управління проектами не лише посилює спроможність організації ефективно реалізовувати останні, але й створює середовище, сприятливе для стратегічної гармонізації управлінської діяльності, що стосується проектів у межах організації. Проектний офіс є одним із елементів організаційної структури підприємства, фірми чи компанії. При цьому він функціонує як ключова організаційна структура, яка відіграє фундаментальну роль у нагляді, координації та вдосконаленні проектної діяльності. Метою дослідження є розробка типового алгоритму створення проектного офісу в проектно-орієнтованій організації, що мають різну галузеву належність. Методологія виконаного дослідження базувалася на основі аналізу наукових публікацій вітчизняних і закордонних дослідників та матеріалів, що оприлюднені на різних Інтернет-платформах Аналіз наукової і навчально-методичної літератури, а також програм тренінгів з управління проектами та організації проектних офісів надав можливість формалізувати типовий узагальнений алгоритм створення проектних офісів у проектно орієнтованих організаціях. Даний алгоритм складається з трьох етапів, у межах яких виконується тринадцять послідовних кроків. Алгоритм ґрун тується на системному підході до утворення в загальній структурі проектно орієнтованої організації проектного офісу, спираючись на результати аналізу між учасниками проектів, а також запровадження моніторингу та оцінки діяльності проектного офісу задля вчасного його вдосконалення. Отримані результати дослідження спрямовані на розвиток теоретико-методичної бази організації проектних офісів саме для проектно-орієнтованих організацій. Перспективою подальших досліджень у цьому напрямі є розробка методич ного забезпечення оцінки ефективності імплементації проектного офісу в загальну структуру проектного-орієнтованої організації, встановлення і обґрунтування оціночних показників ефективності функціонування проектного офісу. її потреб, цілей і пріоритетів, функціонал, наявні ресурси, процеси та інструменти управління проектами, а також на встановлені стандарти роботи. У процесі розробки алгоритму було враховано створення системи комунікації між учасниками проектів, а також запровадження моніторингу та оцінки діяльності проектного офісу задля вчасного його вдосконалення. Отримані результати дослідження спрямовані на розвиток теоретико-методичної бази організації проектних офісів саме для проектно-орієнтованих організацій. Перспективою подальших досліджень у цьому напрямі є розробка методич ного забезпечення оцінки ефективності імплементації проектного офісу в загальну структуру проектного-орієнтованої організації, встановлення і обґрунтування оціночних показників ефективності функціонування проектного офісуДокумент Використання додаткових можливостей системи освітнього менеджменту Moodle для підвищення ефективності освітнього процесу(Видавнича група «Наукові перспективи», 2025) Троцько, Володимир Валентинович; Поліщук, Олександр Аркадійович; Літвін, Наталія МиколаївнаУ представленій роботі висвітлено сутність використання додаткових можливостей системи освітнього менеджменту Moodle для підвищення ефективності освітнього процесу. Визначено, що гнучкість і модульна структура цієї платформи створюють сприятливі умови для інтеграції інноваційних методів і персоналізації освітнього контенту. Доведено, що різноманітність інструментів зворотного зв’язку й аналітики сприяє формуванню сучасних компетентностей і стимулює активну взаємодію між працівниками закладів освіти та здобувачами освіти. Охарактеризовано роль гейміфікаційних компонентів у підвищенні зацікавленості, а також обґрунтовано важливість безпекового освітнього середовища, яке забезпечується контрольованим доступом та налаштуванням прав користувачів. Встановлено, що здатність Moodle до інтеграції з розширеними сервісами, зокрема з технологіями штучного інтелекту, допомагає вдосконалювати моніторинг динаміки успішності й оперативно реагувати на потреби кожного учасника освітнього процесу. Наголошено, що автоматизоване формування індивідуальних маршрутів і механізми персоналізованого оцінювання надають можливість оптимізувати використання часу, зосереджуючись на найбільш складних для здобувачів освіти аспектах. Така гнучкість сприяє збереженню мотивації та розвиває навички самоконтролю й самоорганізації. Особливу увагу приділено практичним напрямкам удосконалення: розширенню гейміфікаційних елементів, впровадженню алгоритмів штучного інтелекту та поліпшенню інструментів доступності. Ці кроки не лише розширюють межі застосування Moodle, а й формують нові можливості для забезпечення високої якості освітнього процесу в різних контекстах. Зроблено висновок, що подальший розвиток системи освітнього менеджменту Moodle сприяє формуванню сучасного, ефективного й безпечного освітнього середовища, яке відповідає вимогам часу та забезпечує сталий розвиток усіх учасників освітнього процесуДокумент Маланюк про культуру як ментальну ознаку розрізнення народів(Університет «КРОК», 2024) Момот, Н.М; Момот, Неля МиколаївнаУ листопаді 1953 року Євген Маланюк розпочав роботу над «Нарисами з історії нашої культури» . Його ідеї заклали геокультурну дискусію навколо понять «культура» та «цивілізація». Автор розлого демонструє особливості цих номінацій – від дослівного перекладу з давніх мов, першопочаткового їх ужитку й до глобального розуміння процесів, які криються за цими поняттями. А отже, доходить висновку, що саме поняття «культура» несе у собі ознаки національні, ментальні, духовні, а отже, генетичні, що спричинюють розрізнення народівДокумент Конвергенція як тренд розвитку медіа-середовища(Університет «КРОК», 2024) Гриценко, В.С.; Васильєва, О.В.; Васильєва, Олена ВладиславівнаСучасний розвиток інформаційних технологій та соціальних мереж значно змінив традиційні медіа-формати та способи взаємодії з аудиторією. Поширення інтернет-медіа та зміни в поведінці користувачів інформації вимагають адаптації ЗМІ до нових умов. Основним трендом цього процесу є конвергенція медіа, яка включає злиття та інтеграцію різних інформаційних і комунікаційних технологій для створення єдиного інформаційного ресурсу.